Omdömet skrevs 17 november 2017

Underbart hotell där du hör vågorna från altanen! Bra storlek på rummet duschrum helt ok, men saknar duschkabin/draperi. Stora frukost buffé där personal kan vägleda dig vid val av rätterna. Våga prova det finns flera rätter som jag inte hade provat utan lite"guidning", men de var jätte gott.

Bodde här: december 2016
Tack Anna Lena A
Asela K, General Manager på EKHO Surf, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2017

Dear Anna Lena

We thank you very much for your review and for taking your valuable time out to give us this feedback. We will certainly pass on your gratitude to the team.
We hope to welcome you back in the near future

Omdömet skrevs 30 mars 2017

Hotellet lite slitet men god frukost. Tåget gick ju ganska nära men det var lite charmigt. Vi var ofta på restaurang Trax som blev vår favorit, nära hotellet och tåget gick nästan precis utanför entrén. Gillade även restaurang Mallis men där var det lite dyrare.

Tips för att välja rum: De flesta rummen har havsutsikt, några med begränsad pga träd
  • Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack agneta747
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Fint hotell med lungt läge. Stora rum, vi bodde i rum med terrass, alla de rummen har 2 solstolar mot hav/poolområdet. Trevligt att kunna sitta ute och se solnedgången på kvällen. Bra utbud på frukosten även bra lunchmeny. Vi provade aldrig kvällsbuffén.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack 564CarolineB
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Bra hotell med stora fina rum.
Fantastisk havsutsikt.
Frukost med många valmöjligheter,
Bra service och mycket trevlig personal, städningen utmärkt.
Rekommenderar detta ställe för både par och barnfamiljer.

• Bodde här: januari 2017, reste med vänner
Tack Tina K
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Våra förväntningar avseende The Surf överträffades med råge.
Rymligt rum med havsvy, ingen trängsel kring pooler, solstolar eller på stranden.
Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal.
Jag konstaterar att den recension som lämnades av en svensk resenär april 2015, och som kommenterades av ledningen för hotellet, inte tycks ha inspirerat till någon förändring i fråga om barutbudet.
Vi saknade en mysig bar att hänga i under sen eftermiddag / tidig kväll med vy mot hav och solnedgång. Förslaget som lämnades i april 2015 om att liva upp den tomma baren bakom receptionen med pianospelaren i matsalen stöder vi helhjärtat.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Anders G