Omdömet skrevs 30 mars 2017

Hotellet lite slitet men god frukost. Tåget gick ju ganska nära men det var lite charmigt. Vi var ofta på restaurang Trax som blev vår favorit, nära hotellet och tåget gick nästan precis utanför entrén. Gillade även restaurang Mallis men där var det lite dyrare.

Tips för att välja rum: De flesta rummen har havsutsikt, några med begränsad pga träd
  • Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack agneta747
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Fint hotell med lungt läge. Stora rum, vi bodde i rum med terrass, alla de rummen har 2 solstolar mot hav/poolområdet. Trevligt att kunna sitta ute och se solnedgången på kvällen. Bra utbud på frukosten även bra lunchmeny. Vi provade aldrig kvällsbuffén.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Caroline B
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Bra hotell med stora fina rum.
Fantastisk havsutsikt.
Frukost med många valmöjligheter,
Bra service och mycket trevlig personal, städningen utmärkt.
Rekommenderar detta ställe för både par och barnfamiljer.

• Bodde här: januari 2017, reste med vänner
Tack Tina K
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Våra förväntningar avseende The Surf överträffades med råge.
Rymligt rum med havsvy, ingen trängsel kring pooler, solstolar eller på stranden.
Mycket hjälpsam och tillmötesgående personal.
Jag konstaterar att den recension som lämnades av en svensk resenär april 2015, och som kommenterades av ledningen för hotellet, inte tycks ha inspirerat till någon förändring i fråga om barutbudet.
Vi saknade en mysig bar att hänga i under sen eftermiddag / tidig kväll med vy mot hav och solnedgång. Förslaget som lämnades i april 2015 om att liva upp den tomma baren bakom receptionen med pianospelaren i matsalen stöder vi helhjärtat.

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Anders G
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Härligt läge med en fantastiskt strand. Mycket bättre än vad bilderna visar.
Vänlig personal och alltid toppservice.
Man skall gilla vågor, om man vill bada i havet.
Lite fler uteplatser vid frukost önskas.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Eva B