Omdöme om Villa Seashore

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Sisådär!”
Omdömet skrevs 31 mars 2017 för en vistelse i januari 2017

Under 6 nätter så varken städades vårt rum eller byttes det sängkläder/handdukar i vårt rum. Ägaren "skylde" på att han endast hade en nyckel och den hade han gett till oss. Stopp i toaletten, vilket åtgärdades genom att gräva upp baksidan av trädgården. Det bästa var närheten till strand och få turister.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera