“Jättemysigt”

Boka i förväg
Mer information
95,00 US$*
och över
Tel Aviv and Old Jaffa Full-Day Highlights Tour ...
Rankad som nr 2 av 47 saker att göra i Jaffa
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: <1 timme
Omdömet skrevs 6 december 2013 från mobil enhet

Mysigt och lugn del av Tel Aviv att bara promenera runt i. Lite stökigare vid flee Market men roligt. Strandpromenaden hit är underbar och vacker trots moln och lite regn.

Tack Infoufot

Omdömet skrevs 22 oktober 2013

Mysig stad att vandra kring i med fantastisk utsikt över Tel Aviv.Upptäcker alltid nya saker varje gång jag går dit.

Tack else-britt v
Omdömet skrevs 25 maj 2013

Här finns mysiga restauranger, konstnärskvarter och basarer mm. Gamla Jaffa håller på att renoveras allt mer.

Tack parakitcurry
Omdömet skrevs 8 april 2013

Besökte en jätte bra fiskrestaurang i Old Jaffa som vi hade fått tips om. Tror den hette "Old man and sea". Jätte gott och med mycket mat.

1  Tack BjornN_13
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 juli 2012

Vacker gammal stad med flera härliga restauranger.Speciellt Noa bistro på 14 Hazorfim street med sin goda mat och sköna inredning i ett gammalt valv.

Tack alexandra a

Resenärer som tittade på Jaffa Old City tittade också på

Tel Aviv, Tel Aviv District
Tel Aviv, Tel Aviv District

Besökt Jaffa Old City? Berätta vad du tyckte!