Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
49 US$
45 US$
Agoda.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
58 US$
52 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Ahadiat Hotel(Bandung)(Mycket prisvärt!)
24 US$
Agoda.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Alqueby Hotel(Bandung)
25 US$
20 US$
Expedia.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Restaurang
Amaris Hotel Setiabudhi Bandung(Bandung)(Mycket prisvärt!)
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Garden Hostel(Bandung)(Mycket prisvärt!)
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Booking.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
TripAdvisor
Se erbjudande
Omdömen (715)
Filtrera omdömen
715 resultat
Medlemsbetyg
322
264
97
19
13
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
322
264
97
19
13
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 715 omdömen
Omdömet skrevs 28 november 2014 från mobil enhet

Blev uppgraderad till en av tre sviter på hotellet. Personalen fantastisk. Frukosten superb. Rummen bra och allting fungerar. Enda negativa är en viss obehaglig doft från handdukarna.
Modernt gym och massage till bra pris. Transportservicen håller också vad den lovar och är snabba med taxi.

Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack jarlaxelsson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yazi_Widjaya, General Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2014
Google-översättning

Dear Mr. Jarlaxels..

Greetings from Banana Inn Bandung..

First of all on behalf of myself and management we are very sorry of the inconvinient especially regarding the towel which is smells bad, I already took immediate action regarding this matters and will assure you that no such inconvinient gonna happen again in the future.

and I also wanna thank you for bringing up our service and breakfast, rooms and the transport facility that was meets with your expectation and I will share it to the staff to encourage them to keep on giving the utmost service in order to get guest's satisfaction.

Once again, big appologize for the inconvinient and I hope it will not make you change your mind to come back and stay again at Banana Inn in the near future.

Best Regards,

A. Yazi Widjaya
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 14 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen