Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (721)
Filtrera omdömen
721 resultat
Medlemsbetyg
325
267
97
19
13
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
325
267
97
19
13
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 721 omdömen
Omdömet skrevs 28 november 2014 från mobil enhet

Blev uppgraderad till en av tre sviter på hotellet. Personalen fantastisk. Frukosten superb. Rummen bra och allting fungerar. Enda negativa är en viss obehaglig doft från handdukarna.
Modernt gym och massage till bra pris. Transportservicen håller också vad den lovar och är snabba med taxi.

Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack jarlaxelsson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yazi_Widjaya, General Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2014
Google-översättning

Dear Mr. Jarlaxels..

Greetings from Banana Inn Bandung..

First of all on behalf of myself and management we are very sorry of the inconvinient especially regarding the towel which is smells bad, I already took immediate action regarding this matters and will assure you that no such inconvinient gonna happen again in the future.

and I also wanna thank you for bringing up our service and breakfast, rooms and the transport facility that was meets with your expectation and I will share it to the staff to encourage them to keep on giving the utmost service in order to get guest's satisfaction.

Once again, big appologize for the inconvinient and I hope it will not make you change your mind to come back and stay again at Banana Inn in the near future.

Best Regards,

A. Yazi Widjaya
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria N, Executive Assistant Manager på Banana Inn Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen