Spara

från 40,00 US$
från 55,00 US$
från 66,00 US$
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Besöket var innehållsrikt och då man fick använda alla sinnen! Både möjlighet att testa på deras kaffe och tee samt även pröva deras stora gunga! Detta passar perfekt för par, vänner och familjer väldigt Bra!

Tack Lucas F
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Rekommenderas att se denna kaffeodling och smaka deras kaffe och te. Utsikten var mycket fin och personalen var trevlig. Inget att klaga på

Tack Emelie S
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

En lika lärorik som trevlig upplevelse med många intryck för de flesta sinnen, inte minst smaksinnet. Efter en pedagogisk genomgång av kaffepulvrets tillblivelse, så fick vi prova 12 olika smakrika kaffe- och Tea-sorter utan att bli besvikna! Ett riktigt bra ställe som vi varmt kan rekommendera att besöka!

Tack wmmadahl
Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Fick se hur det dyra kaffet odlas och framställer . Samt läsa om Holländaren som började med kaffe odlingen . Intressant läsning . Smaka på olika teer och kaffe .

Tack Eva-marie A
Omdömet skrevs 6 juli 2016

En härlig upplevelse där vår guide Eka berättade mycket om hur allt går till. Vi fick även se Luwaken som gör det speciella Luwak kaffe. Ta med pengar så du kan handla!

Tack sportigafamiljen