“Bra”

Kök: Belgiskt, Gastropub
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Vi hämtade mat här en regnig kväll. Allt smakade bra och personalen var trevlig. Möjligtvis hade vi vuxna hoppats på lite mer ”sting” i smakerna. Men kidsen var nöjda.

Tack Håkan N

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt middag här, trevlig miljö lite undangömt från huvudgatan. Servicen var bra och maten var god. Dom hade inte så mycket vegetariska alternativ men var hjälpsamma med att göra rätterna vegetariska åt mig. Dock tycker jag inte att priserna stämmer med vad tripadvisor säger. Denna restaurang ligger på samma nivå i pris som dom $$-$$$ vi har ätit på.

Tack aliceevelinal
Omdömet skrevs 15 december 2017 från mobil enhet

Supermysig restaurang, god mat, stora portioner, supertrevlig personal! Ja finns egentligen inget att klaga på

Tack Mia K
tOm L, review responder på Who's Who, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2018

Thanx!

Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok ställe med bra mat (och prisnivå) skyddat från trafiken. Alla fick mat samtidigt, första gången detta händer sedan vi kom till Bali för en vecka sedan!

Tack Lollo S
Omdömet skrevs 2 april 2016 från mobil enhet

Pumpasoppan var mycket god. Curryn med kyckling och extra chili var jättegod. Trevlig miljö. Pröva denna restaurang när ni är i Ubud!

Tack lmemola

Resenärer som tittade på Who's Who tittade också på

Besökt Who's Who? Berätta vad du tyckte!