Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 284 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 248 US$/natt.

Rabattmeddelande! 51 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 51 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 554 US$/natt.

Bisma Eight(Ubud)
Viceroy Bali(Ubud)
HotelsClick
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 961 US$/natt.

1 348 US$
Omdömet skrevs 4 oktober 2012

Tips för att välja rum: All rooms are good, the choice is if you want to climb the stairs.
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 28 september 2012

Tips för att välja rum: Book rooms on the top floor with Rice Paddy views. Be sure to ask for A/C though we were fine without it. Book early ..we booked a year in advance. Make sure to order your breakfast the night before.
  • Bodde här: september 2012, reste med vänner
Omdömet skrevs 13 september 2012