Öppet i dag: 07:00 - 17:00

från 25,97 US$
från 50,00 US$
från 25,75 US$
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Hade läst så mycket om detta ställe men blev bara besviken. De fantastiska vyerna bleknade när man gick denna stig. Men vill ni ändå gå här så bli avsläppt vid den norra gaten och gå söderut. Gör det på morgonen innan det blir för varmt. Kostnadsfri aktivitet.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Stickan2013
Omdömet skrevs 30 augusti 2019 från mobil enhet

Vi promenerade en väldigt kvav dag då det var mulet och tyckte det var bra. Själva Ridge walken är väldigt kort men sevärd för dess utsikt. Vi fortsatte gå då Ridge walken tog slut och det behöver man inte göra. Ligger endast hotell och restauranger. Det är inget ställe jag skulle rekommendera andra att besöka. Finns bättre ställen i och kring Ubud att besöka!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack linneakristina
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Jag tyckte det var vackert. Dock lite knepigt att hitta. Jag tyckte dock inte att det var värt att gå hela vägen, räcker att gå fram till där ”husen och caféerna” börjar, där kan man vända och gå tillbaka. Ha bekväma skor och vattenflaska, det är brant både nerför och uppför och jobbigt/svettigt om man går fort.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack AaLlEeXx_7
Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

Det var häftigt att gå bland ruiner i början av strapatsen, vacker utsikt under färden men är mest en väldigt lång promenad fram till egentligen ingenting, om man inte vill stanna och äta vid vägens ände.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack em31ie
Omdömet skrevs 27 december 2018 från mobil enhet

Vi gick sent på eftermiddagen men det var halvmulet väder så det blev inte så hett. Vackra vyer och bra underlag (plattor) att gå på. Vi startade vid IBAH hotell och det tog ca 1,5 - 2 timmar fram och tillbaka. Vi stannade och fikade och fotograferade på Karsa Kafe men det fanns flera serveringar längs vägen.

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack 2angelicah