“Utmärkt”

OIA Greek & Mediterranean
Rankad som nr 64 av 1 134 Restauranger i Ubud
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, mysig miljö/ och maten var hur god som helst! Tipsar verkligen om raviolin här, magisk! Även bra utbud på vegetarisk mat. Fräscht och prisvärt, rekommenderas!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack lovisat454

Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Trevligt inredd restaurang med trevlig personal.
För kvällen spelades livemusik på nedre plan, något hög ljudvolym. Vi valde därför att sitta på övre plan med utsikt mot gatan.
Maten var medioker, något smaklös i vissa fall.
Meze-tallriken för 2 personer är något för stor för att räknas som förrätt, passar bättre som lättare lunch eller som förrätt för flera.

Datum för besöket: september 2019
Tack 191fridal
Omdömet skrevs 20 februari 2019 från mobil enhet

Väldigt mysigt, god mat och jättetrevlig personal. Jag åt falafel i pitabröd, det rekommenderar jag verkligen!

Datum för besöket: februari 2019
Tack Jennifer I
Omdömet skrevs 31 januari 2019 från mobil enhet

Mkt bra service och god smak på det man får in. Dock saknades en hel del rätter på menyn vilket drar ner betyget.
Smakupplevelsen väger dock upp.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 31emanuelp
Omdömet skrevs 31 januari 2019 från mobil enhet

Både jag och min man tyckte detta besök var det bästa restaurangbesöket på hela resan! Gnocchin var att ”dö” för!

Datum för besöket: januari 2019
Tack AmandaA1384

Resenärer som tittade på OIA Greek & Mediterranean tittade också på

Besökt OIA Greek & Mediterranean? Berätta vad du tyckte!