“Helt glutenfritt kök!!”

Ubud Gluten Free Kitchen - Cafe & Restaurant
Rankad som nr 38 av 913 Restauranger i Ubud
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Helt glutenfritt kök. Lagas inget med gluten här. God mat och trevlig personal. Finns allt från sallad till burgare. Många vegetariska alternativ.

Tack Michaela C

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig och hjälpsam personal. Mysigt att sitta högst upp på deras övervåning. Mycket att välja på när det kommer till mat. Samt god mat

Tack Mathilda U
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på Ubud Gluten Free Kitchen - Cafe & Restaurant tittade också på

Besökt Ubud Gluten Free Kitchen - Cafe & Restaurant? Berätta vad du tyckte!