“Vacker utsikt”
Omdöme om Three Monkeys

Three Monkeys
Rankad som nr 148 av 1 090 Restauranger i Ubud
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med god mat och en mycket fin utsikt. Priserna var helt ok och servicen var vänlig.

Datum för besöket: september 2017
Tack katitzi

Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

Mycket god mat men ganska dyrt. Betalde 86'000 för min pizza+16% skatt på det. Väldigt fin restaurang med risfälten att titta på

Datum för besöket: mars 2017
Tack JakobJ218
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig och prisvärd lunch ute i risfältet.
Mitt i trafikkaos ute på gatan slinker man in på denna restaurang.
Maten var god och de färskpressade juicerna var toppen

Datum för besöket: januari 2017
Tack MollsN
Omdömet skrevs 20 december 2016

vi åt här tre gånger. så gott. getostravioli var favoriten, alla gånger. man sitter precis vid ett risfält, översvämning när det öser men vi satt torrt.

Datum för besöket: december 2016
Tack abbedissan
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Jättebra mat, vi åt tonfisk och lamm. Väldigt gott båda två, inte särskilt indonesiskt men bra fusion. Relativt bra priser för maten vi fick, inte billigt som en Warung men bättre klass och mer stiligt. Kändes helt klart lite lyxigt!

Datum för besöket: november 2016
Tack ElinE452

Resenärer som tittade på Three Monkeys tittade också på

Ubud, Gianyar Regency

Besökt Three Monkeys? Berätta vad du tyckte!