“en mycket bra restaurang god mat o trevlig personal + till italierenaren väldigt trevlig”
Omdöme om Bella Italia Sanur

Bella Italia Sanur
Rankad som nr 24 av 518 Restauranger i Sanur
Omdömet skrevs 22 februari 2020

har ett rum med aircondition mycket bra. God mat så man blev mätt o go.Ätit där många goda middagar.

Datum för besöket: februari 2020
Tack saarikivi
Bella_Italia_Sanur, Owner på Bella Italia Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Hello saarikivi

Thanks a lot for choice Bella Italia Sanur

Omdömet skrevs 19 februari 2019

Bästa restaurangen i Sanur. Fantastisk mat och fantastisk service. Äkta italienskt. Pizzorna var som riktiga pizzor ska vara, pastan kanongod och köttet to die for. Tappat räkningen hur många gånger vi varit på denna restaurang men andra året i rad och vi kommer tillbaka. ;)

Datum för besöket: januari 2019
Tack WanderlustingMode
Bella_Italia_Sanur, Direttore på Bella Italia Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2019

Hello WanderlustingMode

Thank you for visiting us many time,we see each other again ciao.

Massimo

Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Trevlig och mysig liten restaurang. Jag tog en pizza och tjejen en pastarätt. Båda två nöjda. Creme brulee var även den god. Priset var godkänt.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack _cretrobert
Bella_Italia_Sanur, Direttore på Bella Italia Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Hello _cretrobert

Yes Italian thanks for visit ,see you again in Bella Italia Sanur.

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Mycket bra vi åt här 2 gånger under vår vistelse i Sanur ägare är med hela tiden och styr upp jätte bra att man efter måltid bjuds på limmocello förstärker bara upplevelsen

Datum för besöket: januari 2018
Tack rolfb639
Bella_Italia_Sanur, Manager på Bella Italia Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2018

Hello Rolf B

Visiting our restaurant is an immense pleasure. The minimum: good food, welcome, and to finish a good limoncello thanks

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt bemötande o service. Maten helt enkel underbar o vilket gott kaffe. Hit går man inte bara en gång utan man återvänder. Gott vin suverän mat o otroligt bra service.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 56livsnjutare

Hello 56:a livsnjutare

Very many thanks for coming and i hope see you again ciao.

Massimo

Resenärer som tittade på Bella Italia Sanur tittade också på

Besökt Bella Italia Sanur? Berätta vad du tyckte!