“Rekommenderas!”
Omdöme om Warung Baby Monkeys

Warung Baby Monkeys
Rankad som nr 15 av 518 Restauranger i Sanur
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mysig warung med god vällagad mat till bra pris, kul inredning och framför allt väldigt trevlig personal. Vi gick hit 3 eller 4 ggr på 2 veckor, alltid lika nöjda. De har bl.a. en jättegod sås med ingefära, chili m.m. Och så en liten Bali arak till notan...

Tack Marianne B

Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Var där idag med familjen, gick dit efter att ha läst recensionerna här på Tripadvisor och vi blev inte besvikna. Jättegod mat och jättetrevlig personal. Bra storlek på portionerna. Barnen 8 och 6 år gamla delade på en vuxenportion. Vi kommer gärna åter!

Tack mariakC499CP
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Via bra betyg här blev det första kvällens restaurang val. Bra meny, hög service, låga priser, god mat, kall öl, allt man kan önska. Det var fullsatt under kvällen till skillnad mot andra restauranger runt omkring. Vi rekommenderar denna restaurang. De är väl värda högsta betyg.

Tack Janne L
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Mycket god mat till väldigt bra priser! Kostar typ 25-30 SEK för en måltid :) Skön musik och massa olika monkey tavlor. Detta ställe tar inga extra avgifter som nästan alla andra restauranger gör. Du betalar endast för de du äter och inget extra! Trevlig personal, god mat. Det enda som de bör förbättra är deras juicer,kaffe,milkshakes som späds ut för mycket med vatten/is. Annars är allt super :) rekommenderas!

Tack zerinahadzimuratovic
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Detta ställe är ett av få i Sanur som har ärliga priser i sin meny. Dom försöker inte blåsa en på ytterligare 20-25% på menypriset för "serviceavgift" som andra restauranger i närheten gör. Här är det menyns pris som gäller, inget annat. Maten är riktigt god, speciellt de inhemska rätterna. Det jag gillar mest med denna restaurang är att ingen försöker sälja på en taxitjänster från sina släktingar eller dylikt medans man äter, utan man får vara i fred. Personalen är supertrevlig. Om något ska förbättras så är det juicerna, som är utspädda med för mycket krossad is.

Tack Ahmed H
WarungBabyMonkeys, Owner på Warung Baby Monkeys, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017

Thank you so much Ahmed H for taking your time and writing us this great review here in TripAdvisor. We are happy to hear you enjoyed our food and service. Hope to see you again!

Best Regards,
Warung Baby Monkeys

Resenärer som tittade på Warung Baby Monkeys tittade också på

Besökt Warung Baby Monkeys? Berätta vad du tyckte!