“Frulle utan bulle ”

fre 7/8
20:00
Rankad som nr 32 av 518 Restauranger i Sanur
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Frukost 2dagar i rad. Bra ställe med hög ambition och riktigt bra kaffe. Första dagen va kaffet det bästa jag druckit på Bali och idag va den helt ok. Servicen är på topp och det finns ett stort utbud av både nyttig och mindre nyttig frukost.

Datum för besöket: februari 2020
Tack FoodieSvante
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 781)

Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Bästa frukosten och cappuccinon av de ställen vi besökte under våra nio dagar på Bali.
Vi var i Ubud och Seminyak också. Men det här var bäst

Datum för besöket: november 2019
Tack liselotth488
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Gullig barnmeny & tacksamt att barn får pyssel. Drycken var inget speciellt. Men maten var väldigt, väldigt god.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Muminfamiljen
Omdömet skrevs 3 januari 2019 från mobil enhet

Den lilla versionen av den stora restaurangen Soul on the Beach med en lite mindre meny men fortfarande lika bra.
Ligger inte lik fint då restaurangen ligger vid en korsning men maten och smoothies var topp.

Datum för besöket: januari 2019
Tack X9099IZjohans
Omdömet skrevs 30 december 2018 från mobil enhet

God mat, tyvärr var några av rätterna slut men vi hade ätit på systerrestaurangen innan och på så sätt får restaurangen ok.
Bra för vegetarianer!
Efterrätterna, om du orkar är att rekommendera.
Personalen är så trevliga!

Datum för besöket: december 2018
Tack Caragbg

Resenärer som tittade på Soul in a Bowl tittade också på

Besökt Soul in a Bowl? Berätta vad du tyckte!