“Fantastisk mat”

Rankad som nr 69 av 514 Restauranger i Sanur
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Denna är ett måste då man är i Samir då det är bra mat till ett bra pris, starkt rekommenderat! Funkar både för ett par, vänner eller familj!

Tack Lucas F

Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch vid detta charmiga ställe. Billiga priser och bra mat. Inget extra men väl värt pengarna.

Tack Victoria N
Omdömet skrevs 24 december 2016 från mobil enhet

Fint ställe. Skulle rek det till andra. Maten är som på många ställen. Olika bra beroende på vad man beställer. Min kyckling var torr men frugans lax pasta var det godaste på länge.

Tack Henrik_Hallebrand
Omdömet skrevs 13 november 2016 från mobil enhet

Promenerade längst med stranden och satte oss på denna restaurang med fötterna i sanden. Vi tog en tonfiskrätt och en sallad. Goda smaker, snabb service och lugn atmosfär. Bra alternativ till vegetarianer/veganer. Hela lunchen inkl Cola och vatten gick för 150K.

Tack Casandra T
Omdömet skrevs 13 november 2016

Vi hade ganska höga förhoppningar på denna restaurangen då betygen på Tripadvisor varit höga samt att det ofta var mycket folk på restaurangen. Vår upplevelse var att maten var medelmåttigt, finns betydligt bättre i Sanur. Service var även den bristfällig.

2  Tack Malmogal

Resenärer som tittade på Lilla Pantai tittade också på

Besökt Lilla Pantai? Berätta vad du tyckte!