Prima Cottage
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
Segara Village Hotel(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Mercure Resort Sanur(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Puri Santrian(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Prama Sanur Beach Bali(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Griya Santrian(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
The Oasis Lagoon Sanur(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Fri parkering
Swiss-Belresort Watu Jimbar(Sanur)(Mycket prisvärt!)
The Samata(Sanur)
Travelocity
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs april 24 2014

Min man, tio år gamla dotter och jag bodde på Prima Stugor för tre veckor. Vi älskade det. Personalen var underbar och snäll. Trädgården var vacker och fridfull. Vår stuga var mycket välskött. Poolen är mycket rent och uppfriskande. Vi hade gratis frukost inkluderad i vår vistelse och vi tyckte att den var mycket god och mättande. Läget är utmärkt - mycket nära till stranden och alla typer av butiker och restauranger. Spaet tvärs över gatan var fantastiskt och så billigt! Vi kommer definitivt att bo där igen när vi åker tillbaka till Bali.

7  Tack Nicolesophias
Omdömet skrevs april 12 2014

Jag gillade läget i detta lilla hotell. Vid sidan av promenadstråket på en lugn liten gata. Vi bodde i en stuga, som var ren, rymligt och välutrustad. Luftkonditioneringen krånglade och det gick inte att justera temperaturen. Kylskåpet var väldigt kallt och wifi var mycket bra. Tyvärr var vår stuga mycket nära poolen, och även om poolen är tänkt att stänga kl 10:00, så låter vissa hänsynslösa föräldrar sina barn skrika och plaska till efter 23.00 . Poolen är ganska liten, men sval. Frukosten var begränsad, ingent jättebra och maten vi beställde från restaurangen var ok. Bry er inte om att beställa drinkar här, våra frusna margarita var knappt kall, lämnad ensam fryst, och jag tror inte att det var tequila. Du kan få en bra massage på spaet tvärs över gatan. Personal - vissa var utmärkta, andra inte. Sammantaget bra valuta för pengarna.

2  Tack Makeitso66
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.au. Visa original
Omdömet skrevs november 24 2013

detta hotell har en hel del att erbjuda. Läget är nästintill perfekt, rummen svala och sköna och frukosten är precis vad man behöver efter en god natts sömn. Personalen ställer upp och ordnar utan problem vad som kan behövas.

Tips för att välja rum: vad annat kan man tpsa om detta ställe än att säga, tveka inte mer, slå till och boka
  • Bodde här: Juli 2013, reste med vänner
Tack Highcoaster
Omdömet skrevs oktober 17 2013 från mobil enhet

Vi hade en härlig vistelse på Prima Cottage. Ligger bara 10 minuter bort från stranden till fots, är det ett trevligt och lugnt ställe att bo på.

Personalen är mycket hjälpsam och artig - och rummet var bekvämt och rent.

Det enda jag finner negativt måste vara de två djur i en bur framför receptionen och att frukosten är lite begränsad. En liten bananpannkaka är inte så mycket att äta till frukost.

Jag skulle definitivt komma tillbaka! Tack för att vi vara era gäster.

Fast- jag skulle definitivt komma tillbaka om jag besöker Sanur en annan gång!

3  Tack EirikH
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.no.tripadvisor.com. Visa original
PrimaC0ttage, Manager på Prima Cottage, svarade på det här omdömetSvarade november 9 2013

Thank you for spending some time to write this review
we are all so grateful for such a fantastic comments and we welcome you again in our small but friendly place.
We try to improve everything day by day we just finish replacing ceilings and painting in cottage so we hope we can serve you even better next time.
We will look at breakfast menu to provide more satisfactory choice for our guest.
Have a great time in Bali and all the best!
Pedro Lopez
Manager

Omdömet skrevs september 19 2013

Inte mycket att klaga på. Standardrummen var hyggliga nog men små. Servicen i receptionen var vänlig och hjälpsam.

Priset är inte särskilt hög, så förvänta dig inte för mycket och du kommer inte att bli besviken. Anläggningen ser mycket trevligt ut med en trevlig och varm atmosfär. Men du kommer inte vilja bo i rummen alltför länge.

Första natten verkade vattenkokaren vara trasig, så inget varmvatten. Följande dag var det fixat.

Sanur i sig var ok.. men vi hade en bättre tid i Ubud och i Seminyak.

1  Tack chinmi