Omdömet skrevs 24 november 2013

detta hotell har en hel del att erbjuda. Läget är nästintill perfekt, rummen svala och sköna och frukosten är precis vad man behöver efter en god natts sömn. Personalen ställer upp och ordnar utan problem vad som kan behövas.

Rumstips: vad annat kan man tpsa om detta ställe än att säga, tveka inte mer, slå till och boka
Datum för vistelsen: juli 2013
Tack Highcoaster
Omdömet skrevs 17 oktober 2013 från mobil enhet

Vi hade en härlig vistelse på Prima Cottage. Ligger bara 10 minuter bort från stranden till fots, är det ett trevligt och lugnt ställe att bo på.

Personalen är mycket hjälpsam och artig - och rummet var bekvämt och rent.

Det enda jag finner negativt måste vara de två djur i en bur framför receptionen och att frukosten är lite begränsad. En liten bananpannkaka är inte så mycket att äta till frukost.

Jag skulle definitivt komma tillbaka! Tack för att vi vara era gäster.

Fast- jag skulle definitivt komma tillbaka om jag besöker Sanur en annan gång!

3  Tack EirikH
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.no.tripadvisor.com. Visa original
PrimaC0ttage, Manager på Prima Cottage, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2013

Thank you for spending some time to write this review
we are all so grateful for such a fantastic comments and we welcome you again in our small but friendly place.
We try to improve everything day by day we just finish replacing ceilings and painting in cottage so we hope we can serve you even better next time.
We will look at breakfast menu to provide more satisfactory choice for our guest.
Have a great time in Bali and all the best!
Pedro Lopez
Manager

Omdömet skrevs 19 september 2013

Inte mycket att klaga på. Standardrummen var hyggliga nog men små. Servicen i receptionen var vänlig och hjälpsam.

Priset är inte särskilt hög, så förvänta dig inte för mycket och du kommer inte att bli besviken. Anläggningen ser mycket trevligt ut med en trevlig och varm atmosfär. Men du kommer inte vilja bo i rummen alltför länge.

Första natten verkade vattenkokaren vara trasig, så inget varmvatten. Följande dag var det fixat.

Sanur i sig var ok.. men vi hade en bättre tid i Ubud och i Seminyak.

1  Tack chinmi
Omdömet skrevs 15 maj 2013

Detta hotell är bäst för fynd.. Beläget cirka ett kvarter eller så promenadstråket, stugorna har en liten pool, fåglar och en civet, och en liten restaurang. Tyvärr under vårt besök, elen bröts hela tiden av mer än ett dussin gånger. De måste definitivt överbeläggning problem, särskilt när alla enheter är fulla och alla är igång luftkonditionering. Och det fanns inget varmvatten tidigt på morgonen när vi försökte dusch innan vår avresa. Det finns också ett stort byggprojekt pågår precis intill, så bullret från oceanens, slipning och byggnaden går på hela dagen. Det var tyst på natten, dock. Vi njöt av den lilla uteplats utanför vår stuga. Och vi kunde gå till restauranger och affärer ganska enkelt. Ta med myggbett spray. Enheter har TV men ingen hårtork. Wi-Fi tillhandahålls också. Ta med en ficklampa--gatorna är ganska mörkt och ojämna trottoarerna är överallt. Personalen var hjälpsam och vänlig. Stuga hade kylskåp, också. Vi lämnade för tidigt att äta frukost. Nära hotellet är små livsmedelsbutiker för vatten på flaska, drycker och andra snacks. Rummen var rena. Sängarna åt det hårda hållet.

1  Tack TripTalkHawaii
Omdömet skrevs 4 april 2013

Hotellet ligger i ett lugnt område i Sanur en kort promenad från stranden och marknader detta billigt hotell är en pärla. Vårt rum var rymligt, rent och bekvämt med en luftkonditionering och bar kylskåp. Fastän restaurangpersonalen kunde vara bättre tränade var alla i personalen vänliga och hjälpsamma mot oss som resenärer. Vi bodde i 13 dagar i slutet av mars 2013 och skulle rekommendera hotellet till alla våra vänner. Poolen var särskilt välkomnande i slutet av dagen.

Tack grahamw309
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.au. Visa original