Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Som flera andra också har kommenterat så är detta ställe lite slitet. Men personalen är väldigt hjälpsam. Frukosten är helt ok. Våra barn älskade poolområdet som har olika djup.
Vi trivdes väldigt bra. Det kändes som en liten oas att komma in på området och lämna de trafikerade gatorna bakom sig.
Nära till supermarket (precis till vänster på gatan), promenadavstånd till havet, många butiker, spa och restauranger precis utanför.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Tilda J
Omdömet skrevs 1 december 2017

Trevlig personal, schysst poolområde, men uruselt wifi. Bästa sättet att få wifi får du i restaurangen, annars kan du lika bra köpa eget internet. När ni bokar, be dem sätta er i ett av rummen som är renoverade! Jag fick ett i orginalskick och det var verkligen sådär. Du kommer inte finna det lika rent som på svenska hotell, speciellt toaletterna är Balineserna urusla på att städa. Ibland tar ödlor in sig på rummet via dem gamla trädörrarna och även en skalbagge besökte mig två gånger...

Tips för att välja rum: Be alltid om renoverat rum! Ta även helst ett rum med utikt mot restaurangen, så fixar ni hyfsat wifi också!
  • Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Max A
Omdömet skrevs 16 november 2017

Om jag kunde förstå hur de som klagar på detta hotell bor i vanliga fall. Visst är det lite slitet och visst finns det saker man kan klaga på om man ger sig tid till att leta... vi andra kan konstatera att här finns ett hotell med nära till allt, supertrevlig personal, stora fina sängar och rum, kanonmysigt poolområde... att jag inte ger det fem stjärnor beror på att maten på hotellet inte är den bästa... men ingående frukost är helt ok såväl som att det en natt regnade in i rummet, det var ett skyfall ute och det droppade in från taket... men vad gör väl det???? Ännu ett trevligt minne, dagen efter var det renbäddat med nya lakan och nya smile..
Bor mer än gärna där igen

Bodde här: november 2017
Tack Pilt
Omdömet skrevs 19 maj 2017

Hotellet är gammalt och är lite slitet och trött, men ändå ack så underbart! Till stora delar på grund av personalen som hela tiden gjorde allt för att gästerna skulle trivas och må bra, och detta alltid med ett leende!
Om något levde åtgärdas ordnades det alltid snabbt och serviceminded!
att semestra här är som balsam för själen, och hit kommer jag tillbaka, jag har hittat min plats!

Bodde här: november 2016
1  Tack Katti N
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Trivsamt familjärt hotel som man känner sig hemma i. Lite slitet men med charm.
Trevlig hjälpsam personal
Bra service
10 minuters långsam promenad till stranden
Nära till många bra resturanger ( fire ststio . Massimo . RedManna med mera)

Bodde här: november 2016, reste som ett par
1  Tack kjelle549