The Pavilions Bali(Sanur)
  • Fri parkering
Prama Sanur Beach Bali(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Kejora Suites(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Puri Santrian(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Mercure Resort Sanur(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Swiss-Belresort Watu Jimbar(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Prime Plaza Hotel Sanur - Bali(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 58 US$/natt.

Swastika Bungalows(Sanur)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Prime Plaza Suites Sanur - Bali(Sanur)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 1 december 2017

Trevlig personal, schysst poolområde, men uruselt wifi. Bästa sättet att få wifi får du i restaurangen, annars kan du lika bra köpa eget internet. När ni bokar, be dem sätta er i ett av rummen som är renoverade! Jag fick ett i orginalskick och det var verkligen sådär. Du kommer inte finna det lika rent som på svenska hotell, speciellt toaletterna är Balineserna urusla på att städa. Ibland tar ödlor in sig på rummet via dem gamla trädörrarna och även en skalbagge besökte mig två gånger...

Tips för att välja rum: Be alltid om renoverat rum! Ta även helst ett rum med utikt mot restaurangen, så fixar ni hyfsat wifi också!
  • Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Max A
Omdömet skrevs 16 november 2017

Om jag kunde förstå hur de som klagar på detta hotell bor i vanliga fall. Visst är det lite slitet och visst finns det saker man kan klaga på om man ger sig tid till att leta... vi andra kan konstatera att här finns ett hotell med nära till allt, supertrevlig personal, stora fina sängar och rum, kanonmysigt poolområde... att jag inte ger det fem stjärnor beror på att maten på hotellet inte är den bästa... men ingående frukost är helt ok såväl som att det en natt regnade in i rummet, det var ett skyfall ute och det droppade in från taket... men vad gör väl det???? Ännu ett trevligt minne, dagen efter var det renbäddat med nya lakan och nya smile..
Bor mer än gärna där igen

Bodde här: november 2017
Tack Pilt
Omdömet skrevs 19 maj 2017

Hotellet är gammalt och är lite slitet och trött, men ändå ack så underbart! Till stora delar på grund av personalen som hela tiden gjorde allt för att gästerna skulle trivas och må bra, och detta alltid med ett leende!
Om något levde åtgärdas ordnades det alltid snabbt och serviceminded!
att semestra här är som balsam för själen, och hit kommer jag tillbaka, jag har hittat min plats!

Bodde här: november 2016
1  Tack Katti N
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Trivsamt familjärt hotel som man känner sig hemma i. Lite slitet men med charm.
Trevlig hjälpsam personal
Bra service
10 minuters långsam promenad till stranden
Nära till många bra resturanger ( fire ststio . Massimo . RedManna med mera)

Bodde här: november 2016, reste som ett par
1  Tack kjelle549
Omdömet skrevs 7 juli 2016

Min tredje vistelse på detta mycket trevliga hotell. Bungalows med halmtak, bra frukostbuffé och bekväma rum. Poolen stor och ej fyrkantig. Tyvärr räckte inte solstolarna till alla som önskade, men annars nära till havet. Tyvärr mycket, mycket långsam Wi-fi. Hopplöst att försöka ladda ner data man sökte. Ingen störande trafik utanför.

Tips för att välja rum: Rummen verkar likvärdiga men moderniseras efterhand. Man byter dom jättestora badkaren mot duschkabiner.
  • Bodde här: april 2016, reste ensam
Tack pegel2016