“En av de bättre i Sanur”
Omdöme om The Fire Station

The Fire Station
Rankad som nr 78 av 527 Restauranger i Sanur
Kök: Australiskt, Pub, Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Restaurangen har en blandad meny. Testa ribbsen. Väldigt goda och garantetat att du blir mätt! Även buffalowings får pluspoäng.

Datum för besöket: december 2017
Tack Maria176

Omdömet skrevs 18 februari 2017

Hade en trevlig middag här oktober 2016. Bra drinkar hyfsade priser och hjälpsam service. Rekomenderas.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack cobrakai77
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Åt middag här på nyårsafton, maten var god men inte wow-gott som vi hade hoppats på. Drack rödvin till maten men det undvek vi sen resten av resan, öl är det som gäller på Bali helt klart... Personalen va trevlig men ingen bra service, de glömde av oss flera gånger pga att vi satt på övervåningen. Bra ställe men inte fantastiskt!

Datum för besöket: december 2016
Tack Cecilia L
Omdömet skrevs 31 mars 2016

Bästa revbensspjället jag ätit, snabb betjäning och kanon personal. Men det är det överallt på Bali, måste vara det vänligaste folket i världen

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Najse
Omdömet skrevs 26 oktober 2015 från mobil enhet

Vi var där bara för att ta en drink. Men vilket mysigt krypin. Massor av tavlor på kändisar i alla dess former. Super mysig inredning och trevlig personal

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Therese A

Resenärer som tittade på The Fire Station tittade också på

Besökt The Fire Station? Berätta vad du tyckte!