“Kanon ställe”

Kök: Indonesiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

En av de bästa restaurangerna i Sanur blev ett av våra stamställen. Alltid bra service och god mat, vissa kvällar live musik vilket var trevligt. Vi åt bara Indonesisk mat den var av högsta rang om man jämför med de andra restauranger som vi hann med under vår Bali vistelse. Priset var också ok!

Tack Anders K

Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Supergod mat, när vi var där spelade en trubadur vilket bidrog till atmosfären. Trevligt gäng som jobbar där, en bra kvarterskrog där alla känner alla

Tack Gunilla P
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Åt middag med familjen. Mysig atmosfär med träbord och skön musik i bakgrunden. Maten smakade helt okej men inte mer, lite smaklöst. Helt Ok priser. Bra för lunch mer än middag skulle jag säga.

Tack xx15
Omdömet skrevs 18 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt! Bra mat och service. Bra meny och urval. Enkelt och trevligt litet hak med livemusik onsdagar och fredagar. Rekommenderas!

Tack Carranas
Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Toppen, känner mig som hemma där. Bra priser, vällagad mat, trevlig personal och levande musik ons+lör.
Rekommenderas varmt.

Tack tho50

Resenärer som tittade på Warung Coconut Tree tittade också på

Besökt Warung Coconut Tree? Berätta vad du tyckte!