“Bra mat och trevlig atmosfär”
Omdöme om Warung Coconut Tree

Warung Coconut Tree
Rankad som nr 54 av 497 Restauranger i Sanur
Kök: Indonesiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Supergod mat, när vi var där spelade en trubadur vilket bidrog till atmosfären. Trevligt gäng som jobbar där, en bra kvarterskrog där alla känner alla

Tack Gunilla P

Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Åt middag med familjen. Mysig atmosfär med träbord och skön musik i bakgrunden. Maten smakade helt okej men inte mer, lite smaklöst. Helt Ok priser. Bra för lunch mer än middag skulle jag säga.

Tack xx15
Omdömet skrevs 18 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt! Bra mat och service. Bra meny och urval. Enkelt och trevligt litet hak med livemusik onsdagar och fredagar. Rekommenderas!

Tack Carranas
Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Toppen, känner mig som hemma där. Bra priser, vällagad mat, trevlig personal och levande musik ons+lör.
Rekommenderas varmt.

Tack tho50
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

En liten trevlig restaurang med bra pris. För ca. 35 kr får man en varmrätt som smakat bra. Mycket folk till få bord, så du kan få vänta några minuter på ett bord.
Trevlig personal. Blir ett återbesök innan vi åker vidare...

Tack PierreHjoman

Resenärer som tittade på Warung Coconut Tree tittade också på

Besökt Warung Coconut Tree? Berätta vad du tyckte!