Omdömet skrevs 28 februari 2017 från mobil enhet

Letar man efter lugnet har man hittat rätt. Fullt med pensionärer, tips är att äta frukost efter 9.30 då har pensionärerna trängts färdigt. Tyst o lugnt överallt. Inga jobbiga säljare på stränderna o inte heller på gatorna , i jämförelse med andra täta turistområden. Personalen är inte så serviceinriktad som på andra hotell, men kan vara skönt att slippa prata om sitt liv o Bali med helt främmande människor också

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
2  Tack Marina A
Omdömet skrevs 11 januari 2017

Lugnt, bra standard, god mat. En fantastisk miljö med stora möjligheter till aktiviteter. Fint spa med möjligheter till olika behandlingar. Vänlig tillmötesgående personal. Vacker trädgård omgärdar boningshusen.

Bodde här: februari 2016
Tack Relax799551
Omdömet skrevs 7 december 2016

Vi bodde sista veckan på detta hotell .När vi kom så blev vi omhändertagna fick något kallt att dricka. När vi skulle checka in så blev vi visade till ett rum på övervåningen men vi hade betalt för terrass. då fick vi ett rum som låg längst in där du inte hade någon utsikt mot pool som det stod i bokningen.
Efter ett tag dividerande så fick vi ett rum längre fram mot havet och en annan pool.
Ett jätte fint rum. Frukosten var ingen höjdare, två olika sorter juice samma hela veckan och ljummet vatten fick alltid be om is. Frukten bestod av annans melon och gava .Samma typ av bröd dåligt med pålägg
Tog massage på hotellet 60 minuter, sa då att jag enbart ville ha axlar och rygg . och mjukt. tre gånger fick jag säga till om att det var för hårt. Sen börjar han massera min ben och lår vilket jag inte ville ha. orkade inte tills sist säga något.
Vi åt på hotellet en eller två ggr, ingen höjdare.
Jag var lite dålig i magen den sista dagen så jag beställde in en skål med ris bara den kostade 40 kronor (dyrt).
Sen behövde vi ha kvar rummet några timmar för vårt plan gick inte för än midnatt.
Det skulle de ha 700 kronor extra för. Nu var vi där i slutet på november det var långt ifrån fullbelagt. Tycker när man betalat 12000 kronor för en vecka så ska de ändå ha 700 kronor extra för de timmarna, lite att suga ut pengar. med tanke på att det var lågsäsong
hotellet ligger fantastiskt fint men stranden är ingen höjdare. det var fullt med tång
Vi kommer inte att bo där mer.

Resten av frukten låg i en skål.De

Tips för att välja rum: att komma närmare havet
  • Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack EMP8890
Omdömet skrevs 19 september 2016

Inledde vår Baliresa med 5 nätter på Griya.

Servicen höll hög klass, innan ankomst hade jag varit i kontakt med hotellet för att dels ordna med transport från flygplatsen och dels bett dom fixa med lite speciella arrangemang inför vår ankomst. Allt fungerade klockrent!

Vi hade sen några fantastiska dagar på hotellet och kunde njuta av en fin och välskött strand, underbar frukost, skönt barhäng i poolen när vi tröttnat på beachen och ett välskött hotellområde med personal som hade hög servicegrad vilket skapade en känsla av lyx!

Min uppfattning är att Griya har ett bra läge på Sanur Beach med nära till flera restauranger för enklare lunch samt bra matställen efter gatan för en middag.

Åker jag tillbaka till Bali kommer jag absolut att kolla tillgången på rum på Griya. Kan rekommenderas!

Tips för att välja rum: Kolla om rum finns i Beach Wing
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
4  Tack patrikb605
Omdömet skrevs 3 mars 2016

Som att bo I Edens Lustgård alldeles vid havet. Gott om solstolar både vid den stora poolen, mindre poolerna och vid havet. Fantastiskt poolområde med restaurangdel med kanske den bästa maten vi åt I Sanur. Nära till gatan med butiker och restauranger. Rummen är mörka och svala och vi bodde längre bak I parken vid de mindre poolerna där vi hade stor terass utanför rummet och den fantastiska trädgården utanför. Trevlig och tillmötesgående personal, otroligt hjälpsamma och snälla. Vid stranden finns en lång stenlagd strandpromenad, perfekt för morgonpromenaden. Vi åker dit igen!

Tips för att välja rum: Lägg till så du får rum I den vackra trädgården.
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Susanne1953