Omdömet skrevs 17 februari 2018

Vi hade Clubrum ! Stort sovrum med vardagsrumsdel,med soffgrupp och tv
Fin balkong med sittgrupp.Badrum med dusch och badkar
Hotellet är stort ,med många pooler.Har jättebra frukostbuffe
Vi hade även AfternoonTea,med goda tillbehör
Åt middag nere vid strandpromenaden.Gott och bra service
Priserna var ungefär desamma där,som uppe i "stan" eller på stranden.....

Tips för att välja rum: Hade clubrum , men fanns tydligen bättre vid rum 145-345
  • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Tellis_08
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Ett underbart hotell beläget på stranden. Vi blev uppgraderade till bungalow när vi kom. Rummet är fint, badkar o badrummet. Stor tv med många kanaler. Sängarna är dock något hårda. Frukosten är hyfsad det kunde finnas lite med att välja på. Restaurangen har väldigt bra mat, dock är det ganska dyrt att äta och dricka där. En lunch med dryck kostar minst 100 SEK, en middag med alkohol minst 250 SEK. Det var inga problem att få solsängar vid stranden eller polen. Det finns gott om restauranger inom gångavstånd utanför hotellet.

Bodde här: december 2017, reste med familjen
1  Tack Per_HArboga
Omdömet skrevs 23 november 2017

Vi bodde i ett superior-rum och trivdes väldigt bra. Vi tyckte dock att sängarna var hårda och air conditionern var lite sådär - det blev väldigt kallt. Men det var fint städat och området var fantastiskt. Att hotellet var stort ansåg vi som en fördel då man fick vara lite mer "ifred". Trevlig personal och god mat.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Alexandra E
Omdömet skrevs 15 november 2017

Otroligt bra motagande och servisen ger vi högsta betyg. Resturangen och hela hotel området var så väl genomtänkt. Frukosten var en riktig höjdare. Resturangmaten var bara så enormt lyckad. Kan verkligen rekomendera detta hotell

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack diver123346
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Enormt stor hotel, nästan 200 rum. Ankomst drink bara supersött. Allt sker på löpande band. Stor charterhotel. Opersonlig. Vackra pooler för club gäster. Läge direkt på stranden. Nära till bra restauranger.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack artisarix