“Lite bättre och mycket godare ”
Omdöme om Three Monkeys Sanur

Three Monkeys Sanur
Rankad som nr 69 av 528 Restauranger i Sanur
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Three monkeys är en "bred" restaurang som gör många olika typer av mat. Indiskt Indonesisk, Australisk, Europeiskt.
ALLT de gör är riktigt gott. Lite dyrare än andra i trakten men helt klart värt det.
Vi åt 250 Australisk biff och långkok på lamm i curry.
Båda var grymt bra.
Personalen varierar dock.
Alla utom en skötte sig exemplariskt.
Denna enda kille var dock arrogant mot både gäster och annan personal.
Han blir nog inte kvar länge.
Man står inte och hänger på en disk och väntar stirrande på kunden när man har lämnat notan.
Alla andra skötte sig dock exemplariskt.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack mbjorkhem

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Hade hört talas om Three Monkeys så vi letade oss hit fast det tog en stund för vi bor längre norr ut. När vi väl var framme fick vi ett vänligt bemötande från personalen och vi beställde en drink och tog sedan kycklingbröst som rekommenderades för att därefter avsluta middagen med glass med fudge. Det var verkligen värt den långa promenaden för att komma fram till samma resultat som andra före oss nämligen ett ställe som vi gärna kommer tillbaka till.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 703bengtj
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Stället stämmer med ryktet. Uppdelat i non smoking, smoking och luftkonditionerad rum. Mysigt, välkomnande och pris värd mellan 60K-150K. Menyn är båda Internationella och Indonesiska, och det finns rätter för vegetarianer. De rätterna vi åt var god.

Förbättrings: smoking område bör flyttas till uteservering område.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Ikachan1
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Jättegod mat och bra service lite dyrt men bra. Vi åt två gånger där lika nöjd varje gång!! Har även en AC del men vi föredrog att sitta i värmen.

Datum för besöket: januari 2018
Tack andersk681
Omdömet skrevs 11 januari 2018

Det finnns en restaurang i Ubud med samma namn och den påstås öppnats först. Maten och servicen liknar, Sanurs är dock aningen bättre. Vad som skiljer dessa båda är miljön som talar för Sanur. Avslappnad stämning, relativt snabb service. Restaurangen står sig hyfsat i konkurrensen på en gata med stort utbud av liknande ställen.

Datum för besöket: januari 2018
Tack JanosF16

Resenärer som tittade på Three Monkeys Sanur tittade också på

Besökt Three Monkeys Sanur? Berätta vad du tyckte!