“Skön stämning gott käk”

Kök: Indonesiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 november 2017

Av en slump prövade vi Little bird I första hand för den sköna musiken främst reagge och den låga prisnivån. Stället var enkelt och robust inrett. Servisen var mycket bra två unga grabbar med glatt humör som rekommenderade indonesiskt mat. Det hände dom glömde bort att ta betalt för tilläggsbeställningar. Efter ytterligare två veckor på Bali insåg man att det man serverade var av utmärkt klass. Det blev stamstället

Tack Ronny555

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Liten mysig restaurang direkt vid huvudgatan som är väldigt trafikerad men atmosfären är avslappnad och bekväm. Bob Marley i högtalarna. Maten vi beställde kom snabbt, billigt och gott! Tonåringen fick beställa extra portion för att han inte blev mätt. Rekommenderar stället.

Tack Michele A
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Skön inredning med grymt god mat! Billig bra mat och den kallaste ölen i Sanur serveras! Inte så många bord så blir snabbt fullt, men så värt ett besök ! Vi åt flera gånger här under vistelsen ! Rekommenderas starkt!

Tack xx15
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Maten var inte överraskande god men det är helt klart värt att besöka detta ställe. Musiken och atmosfären är väldigt soft.

Tack Magnus J
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Fick tips från vår chaufför o vi blev inte missnöjda.. riktigt god mat! Gillar man soppa föreslår jag cap cay... ät här!!

Tack Jeanette S

Resenärer som tittade på Warung Little Bird tittade också på

Besökt Warung Little Bird? Berätta vad du tyckte!

;