“Bra ställe!”

Kök: Indonesiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Maten var inte överraskande god men det är helt klart värt att besöka detta ställe. Musiken och atmosfären är väldigt soft.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 692magnusj
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 308)

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Fick tips från vår chaufför o vi blev inte missnöjda.. riktigt god mat! Gillar man soppa föreslår jag cap cay... ät här!!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Jeanette S
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Här fick vi en jättetrevlig kväll med god mat och dryck till bra priser. Trevlig personal och bra service, inget att klaga på! Återvänder gärna.

Datum för besöket: februari 2017
Tack laragazzina
Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Litet pittoreskt men vilken underbar mat. Personalen är super trevlig och man får grym mat för det priset. Mysigt.

Ett ord BESÖK!!

Datum för besöket: februari 2017
Tack AircrewN
Omdömet skrevs 19 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang, lite långsam och förvirrad personal men god mat. Är dock relativt liten så kan bli fullt.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Carranas

Resenärer som tittade på Warung Little Bird tittade också på

Besökt Warung Little Bird? Berätta vad du tyckte!