“Trevlig personal och mycket god mat”
Omdöme om Art Cafe Sanur

Art Cafe Sanur
Rankad som nr 43 av 514 Restauranger i Sanur
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 3 mars 2016

God balinesisk och västerländsk mat. Provade en bricka med olika specialiteer på fisk och skaldjur som var mycket god. Uppmärksam och trevlig personal.

Tack Susanne1953

Omdömet skrevs 24 januari 2016 från mobil enhet

Kommer du hit får du en fantastiskt upplevelse ifrån det att du kommer till att du går! Maten är fantastisk, fin omgivning men bäst av allt är ändå personalen. De tar verkligen väl hand om en. Med andra ord, Vi rekommenderar starkt!!

Tack Shooegal
Omdömet skrevs 7 januari 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe med god mat och snabb service. Inte det billigaste stället men inte för dyrt heller, vi var mycket nöjda med besöket

Tack Emelie J
Omdömet skrevs 28 oktober 2015

Väldigt bra mat och trevlig, uppmärksam personal. Ett måste att testa deras choklad-dessert, magiskt god!

Tack Frida9087
Omdömet skrevs 2 september 2015

Fantastisk god mat och till ett mycket bra pris.
Trevlig personal som gör allt för att du som kund skall trivas

Tack Asa206

Resenärer som tittade på Art Cafe Sanur tittade också på

Besökt Art Cafe Sanur? Berätta vad du tyckte!