“Mycket god mat”
Omdöme om Mona Lisa Cafe

Mona Lisa Cafe
Rankad som nr 39 av 528 Restauranger i Sanur
Kök: Indonesiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Affärsmöten, Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Vi har ätit där två gånger redan, tyckte det verkade billigt, men blev positivt överraskad av fantastisk god mat och bra service. Vi åt chilliräkor (slapp plocka stjärtar) red snapper (kom i filéer ) tonfisk och chicken satay, allt var så gott, bli inte skrämd av det låga priset ☺️

Datum för besöket: maj 2018
Tack CarinaMariaSweden

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Vi fick sitta i ”trädgården” längst bak. Urmysigt. Vi tog avokado och räkor och biff carpaccio till förrätt, underbart gott. Sen kyckling curry och mix sate till varmrätt. Allt var helt fantastiskt. Maten kom i lagom takt. Personalen jättetrevliga!

Datum för besöket: mars 2018
Tack groggen72
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

I kväll åt vi på denna resturang trevlig personal maten bra gå det imed kontanter de tar inga kort ta inte med telefonen inget wi-fi

Datum för besöket: januari 2018
Tack rolfb639
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Det var fullt när vi kom men efter 15 min fick vi ett bord. Vi beställde 5 olika rätter från kycklingwraps till Indonesien nasigoreng. Alla var nöjda och personalen trevliga. Dit kan vi komma igen.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Hanna Q
Omdömet skrevs 3 mars 2016

God ganska enkla rätter med fantasifulla uppläggningar på tallriken. Vi påpekade att textilunderläggen inte var rena och då kom hon med nya som också var fläckiga varpå hon vände på dem istället?? Kändes inte helt ok. Lokala vinet är billigt men inte det bästa, importerade viner från Australien är goda men dyra.

Datum för besöket: februari 2016
Tack Susanne1953

Resenärer som tittade på Mona Lisa Cafe tittade också på

Besökt Mona Lisa Cafe? Berätta vad du tyckte!