“Värt ett besök!”

Kök: Svenskt, Café
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig meny med svenska- och lite andra rätter man är van vid i Sverige, så som döner kebab. Vi kommer förmodligen gå dit fler gånger.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 692magnusj

Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Toppen bra mat! Svenska köttbullar och prinsesstårta finns på menyn, trevlig personal! Fräscha råvaror

Datum för besöket: mars 2017
Tack Emma P
Lottalas, Manager på Cafe Smorgas, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Halloj, tackar tack for att ni kom forbi, och tack for er fina respons!

Omdömet skrevs 20 februari 2017

Brukar undvika att gå till restauranger och caféer med namn från hemlandet men här hamnade vi av en slump. Tur var det för här serverades grymt goda juicer och bra mat.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Stjernfelt
Johan L, Manager på Cafe Smorgas, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2017

Hej , tack för en trevlig recension jag är glad att ni gillade vårat Kafe , Välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt här 2 ggr under vår vistelse i Sanur.
Lasagnen smakar himmelskt o naturligtvis var jag tvungen att ge mig på en toast Skagen som var lika god även den.

Mysig restaurang med snabb service.
Plus även för ren o fin toalett

Datum för besöket: januari 2017
Tack annaontravel
Johan L, Manager på Cafe Smorgas, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2017

Hej Tack för eran recencion den värmer våra hjärtan.

Omdömet skrevs 28 oktober 2016

Min eloge till Ägare till Cafe Smörgås,som nyligen anställde två dövstumma flickor
och ser till att personalen lär sig teckenspråk. Jag har sjäv tittat på hur intensiv kursen i teckenspråk var . Det var mycket glädjande för en gammal svensk-polsk lärarinna.
Detox -drinken och äppelkaka glömmer jag aldrig. Lycka till med alla förehavanden !!!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack m0rm0r43
Johan L, Manager på Cafe Smorgas, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Tack det var en väldigt fin recension , vi gillar att hjälpa människor som inte alltid har det så lätt.

Resenärer som tittade på Cafe Smorgas tittade också på

Besökt Cafe Smorgas? Berätta vad du tyckte!