Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 649)
Filtrera omdömen
2 649 resultat
Medlemsbetyg
689
1 178
516
170
96
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
689
1 178
516
170
96
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 2 649 omdömen
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Det ligger vid stranden och fungerar mycket bra. Det ör onödigt slutet men rent. Servicen är bra. Rummen fräscha och sängarna bra. Frukosten har det man kan önska. Nära till bra restauranger och utflykter. En bra vistelse på Bali.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack Janne L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager på Mercure Resort Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018
Google-översättning

Dear Janne L,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We are delighted to know that you have had a pleasant stay with us, where you enjoyed our beach, breakfast, spa, customer service and facilities.

As you have rated us 60/100 is it possible that you could share where we could improve please? My contact details are; GM@MercureResortSanur.com or Ms Eka; GE@MercureResortSanur.com. This is so we can work on training or other improvements.

Again, we thank you for your feedback and we hope that we will have an opportunity to look after you in the future.

Sincerely,


David Lane
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 november 2017

Ett mysigt hotell men kanske lite slitet. Vi fick rummet uppgraderat rummet. Frukosten och personalen på resturangen bemötte oss profitionellt. Kan rekomendera detta hotell.
Då det inte gräver djupa hål i plånboken

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack diver123346
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager på Mercure Resort Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2017
Google-översättning

Dear Diver123346,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure Resort Sanur.

We delighted to know that you have a pleasant stay with us. We happy to hear that you enjoyed our breakfast and experience our hospitality. Your valuable feedback has been shared with my team and I am sure it will motivate them to keep up their performance.

Please contact me at ge@mercureresortsanur.com if you plan to visit us again.

We are looking forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Här blev vi mycket bra omhändertagna.
All personal på hotellet var helt fantastiska, under våra 3 veckor.
Fjärde natten vi bodde på hotellet råkade vi ut för ett regnoväder som slutade med att 60 cm vatten hade fallit över natten.
All tillgänglig personal hjälpte till med att ställa ordning efter efter den natten som slutade med att vi fick byta rum för vattnet rann in över vår tröskel.

Lyckligtvis var allt snart fixat igen och vi kunde flytta tillbaka till vårt rum efter några dagar.

Jättetack till all personal som kämpade i ösregnet.

Vår semester fortsatte med helt underbara veckor på detta härliga ställe.
Området är trevligt och grönt, trädgårdsmästarna sopade och krattade varje dag för att hålla snyggt överallt.

Vi kommer garanterat tillbaka för att få träffa alla härliga människor igen.

Tips för att välja rum: Vi tyckte att rummen 126- 138 var bra med markplan nära maten stranden och lobbyn.
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
1  Tack Tomteboda
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager på Mercure Resort Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2017
Google-översättning

Dear Tomteboda,

Thank you for sharing your experience during your stay at Mercure resort Sanur.
We delighted to know that you have a pleasant stay with us. It’s feels great to know that during your stay our staff friendliness and attentiveness meet your expectation. I have been shared your valuable feedback with my entire team and I am sure this feedback will motivate all of them to keep up their performance.

Please feel free to contact me us at ge@mercureresortsanur.com if you have plan to visit us again.

Thank you again for sharing your experience and looking forward to welcoming you again.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Trevlig personal men det stannar tyvärr där . Stället behöver ordentlig uppfräschning och då helst poolområdet .

Vid 2 tillfällen fick vi ringa personalen för att jaga ut grodor ur rummet .
Frukosten är ok men upplevde det som ganska stökigt.

Bodde här: maj 2017
1  Tack Dinko H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Guest Relations Manager på Mercure Resort Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017
Google-översättning

Dear Dinko H,

Thank you for taking your time to provide us with your feedback.

We regret to know that your experience did not meet your expectation. We thank you very much for your positive feedback where our staff friendliness and breakfast were meet your expectation. I am sure training has been conducted to all of my teams to improving their attentiveness and product knowledge.

I pleased to share that we are in the nearly stage of resort refurbishment. At the meantime we do room maintenance including re-painting, re-varnish, and re-tile. We are working for pool refreshment project with replace our long chair, cushion cover, and umbrella. The pool cleanliness also under monitoring. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

With regard of breakfast was messy at the restaurant, I have been communicated with my Food & Beverage Manager for her evaluation and further action.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

(Google Translate)

Kära Dinko H,

Tack för att du har tagit dig tid att ge oss din feedback.

Vi ångrar att vi vet att din erfarenhet inte uppfyllde dina förväntningar. Vi tackar mycket för din positiva feedback där vår personal vänlighet och frukost var uppfyllda med dina förväntningar. Jag är säker på att träning har utförts till alla mina lag för att förbättra deras uppmärksamhet och produktkunskap.

Det gläder mig att dela med oss ​​att vi befinner oss i det närmaste skedet av resortrenovering. Under tiden gör vi rumsunderhåll, inklusive ommålning, re-lack och re-tile. Vi jobbar för pooluppfriskningsprojekt med ersättning för vår långa stol, kuddehölje och paraply. Poolen renlighet också under övervakning. Jag är säker på att denna feedback kommer att tjäna som en uppmuntran till all personal som vi strävar efter att kontinuerligt förbättra kvaliteten på våra tjänster.

När det gäller frukost var rörig på restaurangen, har jag kommunicerats med min Food & Beverage Manager för hennes utvärdering och ytterligare åtgärder.

Tack igen för att dela din erfarenhet, och vi hoppas att ditt nästa besök blir lika trevligt som det föregående.

Vänliga hälsningar,

Eka Handayani
Guest Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 april 2017

Stort härligt utrymme med mycket djungel, tyst och lugnt och bra ordning på restaurangen. Man vandrar rakt ut på stranden, härliga strandbarer och bra enkel lunchservering med färsk tillagade nudlar mm. Området har några år på nacken så det är inte 5 stjärnor men rent och snyggt och helt och rent. De vanliga poolbarerna är de bästa. Den "nya" coola strandbaren har trista drinkar som är tunna och dyra. Vi kom precis efter regnperioden så vattnet i havet var inte helt superfräscht. Hyr cykel och cykla utmed kusten och hitta kalasfina stränder och bättre bad.

Tips för att välja rum: I princip alla lägen är bra. Vi bodde på markplan, gott att öppna dörrarna till balkongen och sitta i djungeln.
  • Bodde här: april 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Per N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MercureResortSanur, Manager på Mercure Resort Sanur, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2017

Kära Per N,
Tack för att du har tagit dig tid att ge oss din feedback.

Vi är glada att veta att du var nöjd med din vistelse med oss. Vi tackar för din positiva kommentar när det gäller våra rum, hotell omgivande, strand, vår mat på restaurang och poolbar. Det är alltid ett nöje att få positiv feedback. Jag delar dina kommentarer med vårt team. Jag är säker på att denna feedback kommer att tjäna som en uppmuntran till all personal som vi strävar efter att kontinuerligt förbättra kvaliteten på våra tjänster.

Tack igen för att dela din erfarenhet, och vi hoppas att ditt nästa besök blir lika trevligt som det föregående.

Vänliga hälsningar,

Adrian Utomo
Executive Assistant Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen