“En riktig pärla som är lätt att missa”
Omdöme om Kayu Manis

Kayu Manis
Rankad som nr 6 av 514 Restauranger i Sanur
Bra för: Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 18 november 2017

Restaurangen ligger på en tvärgata. Det ser ut som om de byggt en restaurang av en gränd. Det här är inget vanligt hak utan en fantastisk restaurang med otroligt bra mat och underbar personal. Personalen är mycket professionell och servicen är enastående. Mat och dryck serveras till ett vettigt pris. Det är inte den billigaste restaurangen i stan, men den är värd varenda Rupie. Personalen hanterar allergier så som laktos och nötter. Köket är fräscht och öppet så man kan se när de lagar mat. Det finns en luftkonditionerad del, som jag misstänker man måste boka i förväg. Det var rejält varmt när vi var där. Säkert runt 35 grader. Takfläktar, öppet tak och fläktar gör att det ändå är behagligt att äta här.

Tack Christian T

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Underbar mat och med service utöver det vanliga. Den bästa maten vi ätit på vår resa. Laxen med ingefärasmör och tonfisken kan varmt rekommenderas. Allt var perfekt! Synd att vi inte hittade denna pärla tidigare på vår resa.

Tack Kristina S
Omdömet skrevs 20 februari 2017 från mobil enhet

Det här är inget vanligt hak utan detta är en riktigt bra restaurang med riktigt bra mat! De bjöd på förrätt och även bröd med färskost! Vi var två familjer med 4 barn och servitrisen hjälpte till att passa den minsta så föräldrarna fick äta i fred! Allt var toppen! Maten var fantastisk! De erbjöd ett rum med AC om man ville ha det lite svalare! De hjälpte oss även att få taxi när vi ville hemåt! Detta rekommenderar jag verkligen!

Tack Malin S
Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

Maten smakade bra och jättetrevlig serviceminded personal. Inte heller allt för dyrt, de flesta huvudrätterna ligger mellan 80-150 tusen

Tack Volkan Ö
Omdömet skrevs 4 mars 2016

Vi gick hit för att vi hade läst gott om det här på Tripadvisor. Och vi blev inte besvikna. Vällagad och bra mat. Kul meny med mycket att välja ifrån. Jag blev förvånad att det inte var dyrare med tanke på kvaliteten.

Även om det ibland känns som dyrt med alkohol (en drink kostar ofta mer än en varmrätt) på Bali så missa inte att ta en fördrink. Det är mycket goda och snygga.

Tack OlydigFrisyr

Resenärer som tittade på Kayu Manis tittade också på

Besökt Kayu Manis? Berätta vad du tyckte!