“Hemgjort och gigantisk meny. ”

Massimo - Italian Restaurant
Rankad som nr 2 av 13 Efterrätter i Sanur
Kök: Italienskt
Bra för: Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

En helt ok restaurang. Känns som en institution mer än en restaurang och detta avspeglar den ganska tråkiga matsalen och personlighet är därav avsaknad. Bra service och uppmärksamma kypare. Stort plus för gott bröd, pizzan är inte i närheten av Italiensk klass men bra för att vara på Bali. Dom säljer även hemmagjord gelato på gatan där vi provade 6 olika smaker. Vaniljen smakade inte vanilj och pistage/körsbär va undermålig. Dock bra konsistens och mjölkchoklad och kaffe får godkänt. Barnvänligt, Absolut.

Datum för besöket: februari 2020
Tack FoodieSvante
MassimoConsiglia, Owner på Massimo - Italian Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Bedankt voor de aandacht voor ons restaurant.
Hoogachtend,
Massimo Sacco - Chef & Eigenaar

Skriv ett omdöme.Omdömen (4 447)

Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Jättevänlig personal, god mat och snabb betjäning.
Utanför kan man ta en god glass till efterrätt.
Det är bäst att boka bord annars kan väntetiden bli lång. Denna restaurang tycktes vara fullsatt varje kväll.

Datum för besöket: december 2019
Tack PeterL6713
Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Tror att vi gick till denna restaurang vid tre tillfällen när vi var i Sanur på semester.
Vid alla tillfällen fick jag och mitt resesällskap mycket vällagad mat och bra service. Kan varmt rekommendera denna restaurang. Beställ gärna bord för det är väldigt populärt så kan vara svårt att få bord annars. Vid första tillfället hade vi väldig tur och komin utan att ha beställt bord innan, behövde bara vänta 20 mininnan vi fick ett bord till fyra personer som vi var i mitt sällskap.

Datum för besöket: september 2018
Tack 197mariannej
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Trots att det inte är den godaste gelaton jag har ätit så var den god. Och i jämförelse med andra ställen som säljer gelato i Sanur så är den riktigt bra!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Muminfamiljen
Omdömet skrevs 24 april 2019 från mobil enhet

Vi käkade här en kväll då vi fått tips om detta ställe av flera i vår bekantskapskrets.
De hade inte fel . Maten ( pasta och pizza ) sol vi beställde var mycket god . Det enda negativa var att det var så varmt i matsalen trots fläkt precis intill oss. Man svettades kopiöst och det förtog lite av middagen.
Annars mycket bra mat och bra snabb service .

Datum för besöket: april 2019
Tack Malmen77

Resenärer som tittade på Massimo - Italian Restaurant tittade också på

Besökt Massimo - Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!