“Asbra!”
Omdöme om Genius Cafe

Genius Cafe
Rankad som nr 5 av 518 Restauranger i Sanur
Omdömet skrevs 18 maj 2018 från mobil enhet

Det här är ett ställe att rekommendera! Otroligt god mat, väldigt mysigt att äta på och väldigt bra jobbpersonal!

Tack Mimmi L
GeniusCafe, Manager på Genius Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Thank you for sharing your experience with us, Mimmi.
We truly delightful knowing that you enjoyed your visit at genius Cafe.
We strive to provide best service, healthy and yummy food, great ambiance as well as good vibe.

Omdömet skrevs 15 maj 2018 från mobil enhet

Jättegod mat och läskande drycker/smoothies! Trevlig personal och en härlig vibe över kaféet. Rekommenderas om du är i Sanur!

Tack Lina O
GeniusCafe, Manager på Genius Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Thank you for sharing your wonderful experience with us. We truly delightful knowing that you enjoyed your visit at genius Cafe.

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Chill skön miljö, musik, bord eller säckar på stranden. Juice med eller utan sprit, öl och bra varierande mat. Snabb servering. Med son placering vid havet är det sällan det blir bättre.

Tack Janne L
GeniusCafe, Manager på Genius Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2018

Thank you for sharing your wonderful experience, Janne.

We are trully delightful knowing that you enjoyed your visit at Genius Cafe.
We strive to provide our customers the best service, the healthy food, best ambience and vibe.

Omdömet skrevs 24 mars 2017 från mobil enhet

Genius café är en utomordentligt trevlig restaurang med härligt läge direkt invid stranden i södra delen av Sanur.

Jag och min fru blev så förtjusta i maten att vi faktiskt besökte Genious flera gånger. Vi brukar sällan besöka en restaurang två gånger så det är ett mycket gott betyg enligt vår uppfattning.

Maten är varierad med fokus på hälsosamma rätter. Det finns gott om veganska och glutenfria alternativ. Prova gärna någon av alla goda hälsosmoothies - en personlig favorit var de med kokos.

Helt klart värt sitt besök!

Tack Lissnert
Omdömet skrevs 18 november 2016 från mobil enhet

Ren, nyttig och utsökt mat. Mysigt ställen vid stranden men otroligt go personal. Modernt och rätt i. Passar alla specialkonster

Tack jessicasvensson91

Resenärer som tittade på Genius Cafe tittade också på

Besökt Genius Cafe? Berätta vad du tyckte!