Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Hotell i Sanur 500 meter fr havet, egen beachclub. Rummen smakfull inredning, superhärligt badrum med växter o fin belysning. Härlig personal, glada hjälpsamma på alla sätt. Bra mat. Härlig pool utanför rummet. Prisvärt!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Mia B
Surya W, Manager på Akana Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2017

Dear Mia B,

Thank you for your comment and review, I am verry happy to know that you had enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you again at Akana Boutique Hotel Sanur.

Omdömet skrevs 19 april 2017

Bra läge nära till allt i Sanur, 5 min. till stranden, 50 meter till början på huvudstråket gällande restauranger mm. mycket trevlig personal, bra städning fanns egentligen inget att klaga på, rekommenderas!!

Tips för att välja rum: Ta mot poolen, tyst och lugnt.
  • Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack Ulf_Carlsson
Surya W, Manager på Akana Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2017

Dear Ulf_Carlsson,

Thank you very much for your review, I am so happy to know that you had a nice stay with us, We look forward to welcoming you again.., Have a great day

Omdömet skrevs 26 mars 2017

Mycket bra hotel och personal som gör allt för att ni ska trivas. Fina, fräscha rum och underbart sköna sängar. Jätte god och bra frukost. En promenad på ca 5 min ner till stranden. Många trevliga restauranger i närheten.
Kommer absolut att besöka Akana igen!
Tack!

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Kesti S
Surya W, Manager på Akana Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2017

Dear Kesti S,

Thank you for review and choosing Akana Boutique Hotel Sanur to spent your holiday. We look forward to welcoming you again..

Omdömet skrevs 30 januari 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell för pengarna. Rent och snyggt i rummet och alla gemensamma utrymen. Liten fin pol, jättebra frukost man kan beställa ur en hyfsat stor meny. Personalen är rara och trevliga. Vi åt baraen middag på hotellet och dem var bra, det finns många bra restauranger längre ner på gatan. De har en beachclub nere på stranden men bara några få stolar o parasoller. Vi är mycket nöjda med vår vistelse på Akana.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Krister E
Surya W, Manager på Akana Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2017

Dear Krister E, Thank You for you review and staying with us. I look forward to welcoming you again for your next stay. Regards, Surya W - Hotel Manager

Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Vi hade en jättebra vistelse på Akana Boutique hotell. Jättebra frukost (på beställning), fräsch pool och väldigt fina och fräscha rum med balkong. Dessutom är de många som arbetar på hotellet, och alla vi pratar med uppvisar mycket goda serviceförmågor. Helt klart ett bra hotell för pengarna (kan ha att göra med att det är väldigt nybyggt, öppnade i sep 2016).

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Mr_DenDongZong
Surya W, Manager på Akana Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Dear Mr_DenDongZong, Thank you for your great review and nice stay in Akana Boutique Hotel Sanur. We look forward to welcoming you again... Regards, Surya W / Hotel Manager