“Dinner”

Raja Bali Restaurant Nusadua
Rankad som nr 1 av 243 Restauranger i Nusa Dua
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

God balinesisk middag vi åt ett utval av smårätter god kryddning och bra råvaror Trevlig personal . Ett plus att de hämtade oss på vårt hotell.

Tack Ing-Marie P

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera den här restaurangen, genuin vällagad balinesisk mat och supertrevlig personal. Avsmakningsmenyn var ett bra alternativ då man får smaka flera olika rätter. Vi var där och firade min födelsedag och personalen hade ordnat det så fint med att överraska mig med sång och uppvaktning. Vi kommer garanterat tillbaka under vår vistelse!

Tack modeskan
Omdömet skrevs 10 mars 2018

Att komma till en restaurang där du välkomnas av personalen med namn och en fullständig värme är fantastiskt upplyftande. Att sedan få en underbart vällagad mat, oerhört hög service och detta med kombinationen av en genuin värme från personalen gör allt annat är det bästa betyg omöjligt!

Så om ni inte äter på Raja Bali när ni är i Nusa Dua missar ni någon magiskt!

Tack YXA2014
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Genuint trevligt bemötande och fantastiskt serviceminded personal, i kombination med riktigt god mat gjorde vårt besök på Raja Bali i Nusadua till resans bästa restaurang besök.
Jag kan varmt rekommendera deras färdiga meny med väldigt många rätter (tappade räkningen), jag vår så mätt när vi lämnade restaurangen. Ett extra plus var att restaurangen både hämtade och lämna oss på hotellet, som en extra service utan att det kostade något extra.

Tack cael-res
Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse vi bokade bord då ingick transport till och från restaurangen
Rätterna är ifrån gamla Bali recept som kungen har ätit men som är tillrättalagt för oss Vi åt sett meny med små burkar med allt möjligt gott men Nästa gång blir det val i menyn Skall man ha någon synpunkt så är vinlistan tunn Gå hit engagerad personal god mat

Tack Rolf B

Resenärer som tittade på Raja Bali Restaurant Nusadua tittade också på

Besökt Raja Bali Restaurant Nusadua? Berätta vad du tyckte!