Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 883)
Filtrera omdömen
1 883 resultat
Medlemsbetyg
1 009
644
179
37
14
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 009
644
179
37
14
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 883 omdömen
Omdömet skrevs 11 februari 2016 från mobil enhet

Febris Hotel & Spa är det ultimata valet om Du söker hög standard och komfort till vettiga priser. Personalen är jättetrevliga och speciellt vår "housekeeper", Awin som hela tiden passade upp och, bytte handdukar och lakan, alltid med ett leende. Han berättade också om hur han och hans familj bodde och vad som var viktigt för dom.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
1  Tack Bo W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 mars 2013

Nära till flygplatsen, centrum och stranden.
Bra och rena rum med allt man behöver. Städning varje dag som sköttes perfekt! Städarna gjorde roliga figurer med handdukarna som uppskattades av barnen.
Personalen va otroligt hjälpsamma (allt från att boka utflykter till att fixa sin vistelse på hotellet) och trevliga. Maten på restaurangen va bra, bara lite dyrare än ute i centrum, men perfekt ifall man vill ha det nära och inte orkar leta efter restaurang en solig, varm dag.
Poolen va stor och fin, dock få solstolar som va ute i solen.
Fin spa avdelning med mysiga områden som man kunde få sin behandling. Massörerna va duktiga, men snackade väldigt mycket med varandra om man fick behandling tillsammans med sin kompis. Vilket störde den fina atmosfären lite.
Frukosten va fantastisk! Stort utbud på mat och dryck som ingick, och otroliga goda våfflor och äggröra.
Om jag åker till Kuta igen, så ska jag lätt boka detta hotellet.

  • Bodde här: januari 2013, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack boomachaka
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 september 2011

Vad kan man säga om Febris?
Detta är det sämsta hotell man vill träffa på när man åker till Bali.
Bali är inte Frankfurt, Washington eller Milwaukee ... varför inte leta efter något bättre för samma pris?
Detta är ett hotell som skulle kunna anses vara trevligt i Cleveland i Ohio ... inte på Bali, så var snäll och leta efter något annorlunda än hotellen i ditt hemland!
Hotellservicen var vänlig, rummet var rent, flygplatsen låg nära, pendelbussen var effektiv, frukosten var lagom.

1  Tack Nightfighter
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
greenbali, General Manager på Febri's Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2011
Google-översättning

Dear Mr. Marcellonizzoli,

Thanks for staying at the Febri's recently and taking time to review the hotel.

Apparently you do not expect to find a tropical minimalist design for Bali hotels and you are correct that such hotel design are available in Frankfurt, Washington, Milwakee or Ohio. Some feels that newer design is more "sterile" than the traditional Balinese. One thing to keep in mind is that different travellers have different expectations, and definitely most hotels in Kuta built from 2006 have minimalist design (instead of traditional Balinese design) for more efficient operations and services. Kuta hotels with traditional design but similar price to ours can be easily found with older hotels - however mostly are not located in the prime tourist area.

After all, before you decided to firm up your booking with us, our web site with almost 100 pictures of the hotel and its facilities should have given you a clearer picture of the hotel style you were going to stay. But instead of choosing traditional hotels, you decided to book with us. Please also be reminded that your stay was at end of Ramadhan festive season - THE busiest season of the year and room rates were at our highest level - all around Bali's popular destinations.

Despite your dislike with the hotel design, I am glad to learn that you rated our Hotel service being friendly, room being clean, airport being near, shuttle-bus being efficient, breakfast being sufficient - quite a privilege from a discerning traveller like yourself.

On behalf of all the staff and management, again, I thank you for giving us the opportunity to serve you on your recent Bali journey.

Sincerely,

PAULUS WIBOWO
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
greenbali, General Manager på Febri's Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen