Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Waterbom på
från 25,00 US$
från 55,00 US$
från 46,50 US$
från 60,00 US$
Omdömet skrevs 22 december 2019

Du bor ett halvt stenkast från stranden men ska trots allt det besöka ett vattenland - knäppt, eller hur? Nåja, såväl jag som dottern älskar vattenparker och därför blev det ett besök på Waterbom som sägs vara en av de största vattenparkerna i Asien.

Entrén är inte helt billig men å andra sidan så har säkert turisterna råd med ett endagarspass här, så även vi. Det är ett stort, rent och till en början går man vilse mellan alla gångar. Personalen är hjälpsam och vänlig och har ett leende på läpparna vilket är trevligt.

Det finns ganska många olika attraktioner här och för de flesta är det inga större köer. Vi åker hej vilt och trivs bra i poolerna när man kommer ner. Mysigast är kanske den där du bara flyter runt i en grönskande miljö - härligt en varm dag som denna.

Inne på området finns det ett flertal olika platser att äta på och vi valde ett som hette The Shack och som har fokus på burgare. Goda burgare med karibisk touch och deras poppers till förrätt brände gott i munnen. Inte jättemättande men å andra sidan så ska du nog inte åka i attraktionerna med en full mage heller.

Efter ett antal timmar här inne hade vi åkt det mesta både en och flera gånger så om du vill slippa sanden mellan tårna för en stund men ändå vara nära vattnet så är detta stället för dig.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack mickerehn
Omdömet skrevs 28 december 2018

Detta är ett riktigt bra vattenland för hela familjen. Det är inga extrema åkbanor, men tillräckligt för att vara utmanande. Bra restauranger med ok priser. Fräscha omklädningsrum och toaletter.

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack larseriko681
Omdömet skrevs 9 november 2018 från mobil enhet

Riktigt spännande. Stora, långa vattenrutschbanor.Många att välja på, en del riktiga nagelbitare. Rent och snyggt över hela det stora området.

Datum för upplevelsen: november 2018
Tack Utlangan
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Det var en väl skött vattenpark med roliga attraktioner och god mat och bra churros. Att man behöver betala extra utöver det ganska dyra inträdet för handdukar och skåp kändes lite överdrivet.

Datum för upplevelsen: oktober 2018
1  Tack emy72016
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Bokade på nätet för snabb och smidig entré. Valde till cabana vilken var perfekt att vila i. Fantastiska rides för hela familjen! Vi åkte allt och hade hur kul som helst!
Humana priser och god service.

Vi kommer tillbaka!

Datum för upplevelsen: augusti 2018