“Trevligt ställe lite inuti”

Tubes Bar and Restaurant
Rankad som nr 102 av 1 178 Restauranger i Kuta
Kök: Australiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe lite inuti bort från gatan, mysig inner gård dock förstörde stora teven stämningen maten var god personalen trevlig

Datum för besöket: januari 2020
Tack Vigor1900

Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Vi chansade på detta ställe för att komma undan regnet och stöket på Poppies och det visade sig vara en lyckoträff. Riktigt bra mat, vänlig personal och resonabla priser. Lugn atmosfär och biljardbord som gladde barnen. Chicken sambal är att rekommendera, likaså fish and chips på red snapper.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Pontus W
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, mysigt ställe och underbar personal. Rekommenderas varmt.
Bra priser , bäst hittills i Kuta.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Lena H
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Det såg fint ut från utsidan och när man kom in var det en liten oas mitt i allt stök utanför
Hade biljardbord på en ganska stor yta innanför borden mycket folk och det såg lovande ut
Beställningen gick bra alla hittade något de ville ha och vår dricka kom in ganska snart
Sen började väntan och väntan efter 20 min kom förrätten lite nachos med böner med betoning på lite nachos
Efter detta väntade vi ca 30 min på vår huvudrätt
Drickan tog slut och ny kom in
Sen kom maten jag beställde tacos som var kall när den kom ut med den och in kom samma uppvärmd
De andra bar nöjda med sin mat
Men som sagt ingen bra service

Datum för besöket: augusti 2016
Tack 707louisen
Omdömet skrevs 26 december 2014

Jag var nöjd med min mei goreng, dock var inte min sambo nöjd med sin mat. Servicen är utmärkt. De strök hennes rätt från notan och bjöd på en ny!

Datum för besöket: december 2014
Tack Patrik A

Resenärer som tittade på Tubes Bar and Restaurant tittade också på

Kuta, Kuta District

Besökt Tubes Bar and Restaurant? Berätta vad du tyckte!