“Salsa”

Kök: Kubanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Vilken god mat vilken musik nästa gång går vi hit en ons, fred, sön för då är salsa lärare på plats
Jag tog det stora grillspettet helt magist mitt sällskap åk pasta arabiata också bra

Tack Rolf B

Omdömet skrevs 31 oktober 2016

Som sagt jättebra och trevligt ställe, halloween i hela kuta, men lagom hysteriskt just här på Havana Club

Tack Benny J
Omdömet skrevs 2 mars 2016

Havana Club ligger centralt och är ett trevligt ställe både för att äta, dricka eller bara slappa en stund. Maten är inte enastående men god och framförallt är portionerna väldigt generösa. Priserna kan tyckas vara lite i överkant jämfört med omgivande restauranger men sedan är det ingen inhemsk mat som serveras så man får helt enkelt vad man betalar för. Kan tänka mig att gå tillbaka om tillfälle ges men kommer nog dela rätt med mitt sällskap då ingen av oss fick i oss hela portionen.

Tack Sarah M
Omdömet skrevs 11 januari 2016

En mycket trevlig restaurang med bar live musik och salsa dans. Här får publiken gå upp och sjunga och orkestern spelar med. Baren har manliga och kvinliga dansare som bjuder upp restaurangbesökare för en trevlig Salsa på dansgolvet. Man rycks med av rytmen och många är med och dansar. Restaurangen har bra varierad mat också från sallad, burgare, pizza, indonesisk mat m.m. En mycket trevlig restaurang som rekommenderas att besöka.

Tack Kalle S
Omdömet skrevs 26 december 2014

Capirinhas drinkar, mixat friterat till förrätt och en huvudrätt bestående av ett massivt grillspätt blev vår kväll på detta genuina ställe i hjärtat av kuta. Vi blev tipsade av en vän att gå till denna restaurang. Maten var underbar dock väldigt mättande. Portionerna är enorma.

• Atmosfär
Tack Patrik A

Resenärer som tittade på Havana Club tittade också på

Legian, Kuta District

Besökt Havana Club? Berätta vad du tyckte!