Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från 68,00 US$
från 93,00 US$
från 50,00 US$
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Tråkig strand, jätte smal när vi kom dit, vattnet sjönk undan senare men då blev det en del stenar där. Tyckte inte om det, mycket försäljare. Mycket mysigare att hålla sig på gatan innan stranden, väldigt bra shoppingcentrum och restauranger

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack antonialjungberg
Omdömet skrevs 28 december 2019

Åk inte hit ifall ni vill ligga på en strand i lugn och ro, försäljare går fram till en konstant och pushar en för att köpa gång på gång efter att man har sagt nej, och åk aldrig hit själv ifall du är en tjej..... man blir så sjukt utsatt på denna strand. Jag och min kille var där i 1 timma men vi orkade inte mer... det stog konstant minst 5 killar/gubbar som bara stod och stirrade på mig sjukt obehagligt då min pojkvän inte ens vågade gå ner till vattnet och lämna mig själv.. finns mycket bättre ställen

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Fanny123457801
Omdömet skrevs 17 december 2019

Detta var mitt tredje besök på Bali och även i Kuta där jag passerat förbi många gånger vid mitt första besök då jag backpackande på öarna. Det är inte världens bästa strand men den har trots detta mycket potential.

Solnedgångarna är dock bland de vackraste jag sett och då ska gudarna veta att jag sett många i mina dagar på olika platser över jordklotet. Lugnet som infinner sig, trots alla turister som ska ta selfies är underbart och det går så snabbt att man knappt hinner ta till sig allt det vackra.

Stranden då? Jodå, långgrunt beroende på tid på dygnet men sandstrand och inga som helst problem att bada bland surfare och andra besökare. Jag upplevde stranden som renare vid detta besök jämfört med mina tidigare så det är ett stort plus. Skräp finns alltid men det är bara att plocka upp om du ser och slänga i en papperskorg i närheten. Aldrig fel att börja själv, eller hur?

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack mickerehn
Omdömet skrevs 4 maj 2019 från mobil enhet

En härlig strand med trevliga försäljare och bra vågor, men tyvärr för mycket turister. Det är tyvärr ofta för mycket skräp på stranden. Skulle rekommendera andra stränder istället, det här är för exploaterat.

Datum för upplevelsen: april 2019
Tack Decovic
Omdömet skrevs 18 april 2019 från mobil enhet

Fin strand egentligen men tyvärr ser det bedrövligt ut (under regnperioden). Stranden är väldigt skräpig då och det är så ledsamt att se! (Städarna gör ett fantastiskt jobb men tyvärr fylls skräpet på snabbare).

Datum för upplevelsen: april 2019
Tack cccceeee