annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
“Stradvilla utan badstrnd”
Omdömet skrevs 2 mars 2014 för en vistelse i februari 2014

Villan rymlig ,har klart potential med bättre underhåll. Vid ankomst dåligt städad, blev bättre under vistelsens gång. Men otrevligt att del säng med stor kackerlacka. Stranden vacker men vattnet fullt med skräp, omölligt att bada.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Jimbaran

Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera