Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 481)
Filtrera omdömen
4 481 resultat
Medlemsbetyg
3 103
1 017
226
75
60
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 103
1 017
226
75
60
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 481 omdömen
Omdömet skrevs 13 januari 2017

Vi har bott på flera olika resort och detta håller en hög klass.
Rummen är komfortabla även om dörrarna på rummen borde gå att stänga tystare för att inte väcka andra gäster.
Frukostarna är fantastiska med ett bra utbud.
Servicen är genial och du bemöts av ett leende av personalen.
Det finns ett bra gym på hotellet med löpband som är de modernaste jag upllevt.
Pool och bad i havet är mycket bra.

Tips för att välja rum: Mot polområdet plan 3
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
    • Service
1  Tack Patronas
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michel_KJ_Chertouh, General Manager på INTERCONTINENTAL Bali Resort, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2017
Google-översättning

Dear Patronas,

We would like to thank you for choosing to stay at our resort during your recent visit to this beautiful island and for sharing your appreciation with us.

We are delighted to learn that you had an excellent stay with us and particularly value our resort. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us.

Best regards,
Michel Chertouh
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 november 2014

Efter att ha bott i Bali, nära Ubud, i 2 veckor på ett härligt, men lite basic hotell beslutade vi oss för att avsluta vår Bali-vistelse på ett lyxhotell nära flygplatsen. Intercon gjorde oss inte besvikna. Allt var fantastiskt inklusive den vackra och väl underhållna gården och trädgårdarna. Vi hade en härlig rum med balkong och poolerna var magnifika, likaså stranden.

Det enda negativa med vårt besök var den måltid som vi hade på andra kvällen, som inte var upp till standard. Desserten var oätliga enligt mig, en lokal maträtt, men den drogs av från räkningen så ingenting att klaga över egentligen. Frukosten var mycket bra med massor av valmöjligheter.

Personalen var alltid hjälpsam, artig och mycket villig att behaga.

1  Tack 007annie
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Michel_KJ_Chertouh, General Manager på INTERCONTINENTAL Bali Resort, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2014
Google-översättning

Dear 007annie,

Thank you for taking your time to write your experience pertaining to your recent stay at our resort. I'm glad to learn that you had a wonderful holiday with us.

At InterContinental Bali Resort we strive to provide an excellent service and facilities therefore your valuable feedback is very advantageous for us.

Looking forward to welcoming you back on your next return to Bali.

Warm regards,
Michel Chertouh
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael_Koth_ICBali, General Manager på INTERCONTINENTAL Bali Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael_Koth_ICBali, General Manager på INTERCONTINENTAL Bali Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael_Koth_ICBali, General Manager på INTERCONTINENTAL Bali Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen