“En härlig kväll med god mat”

Segara the Seaside Bar and Restaurant
Rankad som nr 73 av 1 284 Restauranger i Denpasar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Igår kväll skulle vi ha middag gärnai närheten där vi bor. Hade läst lite i TripAdvisor vad som fanns omkring oss. Det var inte fel för vi fick en underbar kväll med både god mat som underhållning. I stort sätt så är det bara ungdomar runt 20 som serverar och de är riktigt bra på att få fram det lilla extra. Det var en trio som underhöll oss och det spelade riktigt bra classiker så flera av gästerna började faktiskt att dansa mellan borden. Då är det trevligt.
Eftersom vi har knappt två veckor kvar av vår tre veckors vistelse så blir det fler besök.
Tack.

Tack Bengt J

Omdömet skrevs 19 november 2017

Jag/vi var på Segara Seaside Bar och restaurang MÅNGA gånger och åt, drack, läste en bok, njöt av havet, firade min 60-års dag, etc. Jag och mina två vuxna barn åt nya spännande rätter varje gång. Det smakade UNDERBART!!! Vällagat, god service, trevlig personal, mycket tillmötesgående, mycket trevlig manager och ALLA gjorde sitt bästa för oss!! Varje gång! Detta är en restaurang som jag VERKLIGEN kan REKOMMENDERA!! Ett stort tack till köket för mycket vällagad mat, även den enklaste rätt som vi testade. Ett STORT TACK till alla för uppvaktningen på min 60-års dag, en underbar dessert som jag/vi överraskades med. Sång, födelsedagsljus i desserten, alla gäster stämde in i sången! TACK än en gång för ALLT. Vi kände oss mycket väl omhändertagna, välkomna och all personal ville alla gäster väl. Jag både såg och hörde enstaka gäster som inte kunde uppföra sig men det hanterade personalen med bravur! Musiken/underhållningen på kvällarna var mycket uppskattad. Det var därför vi återkom så många gånger under de två veckorna vi var i Sanur.

Tack Lena O
Omdömet skrevs i går från mobil enhet

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på Segara the Seaside Bar and Restaurant tittade också på

Besökt Segara the Seaside Bar and Restaurant? Berätta vad du tyckte!