Öppet i dag: 00:00 - 23:59

från 75,00 US$
från 57,03 US$
Omdömet skrevs 21 oktober 2019 från mobil enhet

Vackert
Lugnt (järndörr med utanför)

Massa folk
Folk som vill sälja saker

Som alla redan vet är Taj Mahal en av världens vackraste byggnader, gjord i nästan bara marmor!
Taj Mahal finns i en stor vacker park och det är nog tur de för här samlas det mycket människor!
Även om de finns mycket människor här så är det relativt lugnt och väl städat om man jämför med kaoset utanför!
Så är du i närheten av Agra (i Delhi eller Jaipur) så är detta ett måste! Men åk inte till Indien endast för att kolla in Taj Mahal, om du inte är super fascinerad av byggnaden då men annars så kommer du nog bli lite besviken!

Entré in i parken ligger på ca 1000 rupies, det går jättebra att köpa biljett vid entrén och bra att tänka på är att man inte får ta med sig fotostativ eller selfisticks in i parken!

Datum för upplevelsen: september 2019
1  Tack dennisklaar
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

Underbar upplevelse , fantastiskt konsthantverk. Teknologi som inte står den moderna efter. Ett underverk

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack NoeK25
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

En otroligt vacker plats, vi hade turen att vara inne i mausoleet alldeles ensamma, eftersom våran guide ville vara först i kön när dom öppnade. Fantastiskt måste ses.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack Christer F
Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

Vackert, storslaget och mycket mycket folk. Ingen herre jösses upplevelse för det var precis som på vykort. Kul att ha varit där men mer var det inte.

Datum för upplevelsen: februari 2019
1  Tack Ros-mari_66
Omdömet skrevs 18 mars 2019 från mobil enhet

Helt fantastiskt och det är byggt 1631-1653! Vi hade en guide vilket gjorde att vi slapp de mesta av köerna. Samtidigt var han en otrolig fotograf. Visar ett par bilder!

Datum för upplevelsen: mars 2019
1  Tack runediva