Abba Restaurant and Everest German Bakery
Rankad som nr 6 av 91 Restauranger i Varkala
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Den bästa restaurangen i Varkala på många sätt. Underbar personal som ser alla och man kan inte låta bli att bara älska dom för deras personliga sätt att vara. Maten alltid lika god och för att inte tala om utsikten. Abbas är mitt vardagsrum när jag besöker varkala. Lätt att känna en familjär atmosfär vilket betyder mycket då jag reser ensam.
På återseende kära Abba med personal

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lottasan61
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 021)

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Helt enastående restaurang med väldigt trevlig personal med bra bemötande. Servicen är utmärkt och alla även speciella önskemål uppfylls. Prisnivån är jättebra. Rekommenderas varmast.

Datum för besöket: november 2019
Tack evap262
Omdömet skrevs 10 mars 2019

Maten är fantastisk. Frukost. Lunch. Middag allt är kanon
Mia och servitörer är ena riktiga skön andar

Datum för besöket: februari 2019
Tack Norrpan1234
Omdömet skrevs 15 februari 2019 från mobil enhet

Serviceinriktad Personal. Fantastisk mat. Både frukost, lunch och middag intogs här! Allt var väldigt bra. Utsikten likaså. Varkala bästa restaurang enligt mig. Du vet vad du får, du kan lita på att de alltid levererar, rekommenderas starkt! Testa deras Chicken Tikka/Tandoori!!

Datum för besöket: februari 2019
Tack erca98
Omdömet skrevs 11 januari 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, maten blir man alltid helt nöjd med och alla förväntningar man har uppnås. Utsikten magnifik och alltid kan man vara säker på att hygienen i köket upprätthålls.
Har aldrig någonsin blivit dålig på ABBA men däremot på en del andra restauranter på samma ställe. Servicen är hög och man behöver inte vänta länge, inte ens vid hög belastning. Stålande som vanligt alltså och får högsta betyg av mig och dotterdotter som besökt ABBA under många års tid

Datum för besöket: januari 2019
Tack Anne52_11

Resenärer som tittade på Abba Restaurant and Everest German Bakery tittade också på

Besökt Abba Restaurant and Everest German Bakery? Berätta vad du tyckte!