Palm Tree Heritage
Taj Hotels
  • Fri parkering
Akhil Beach Resort(Varkala)(Mycket prisvärt!)
Magnolia Guesthouse(Varkala)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Restaurang
Pulari Gardens(Varkala)(Mycket prisvärt!)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs februari 2 2017

Utmärkt läge med fin utsikt över Indiska oceanen.
Utmärkt rum med toalett och dusch.
Rent och pent!
Vänlig och hjälpsam personal.
Jättegod frukost och middag.
Nära till stranden med yoga, sol och bad.
Couldn't be better!

Tips för att välja rum: Dubbelrummet på gaveln i huset på backen - där bodde jag och trivdes utmärkt.
  • Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack annhelenclausson
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs april 28 2016 från mobil enhet

Vänliga och hjälpsamma Babu och team! Trevligt rum, stort badrum och trevlig mat. Restaurangen på stranden var fantastisk. bra organisation för turer och äventyr. Mycket trevlig liten strand där vi kunde ha en titt på det dagliga arbetet från lokala fiskare och för simning med vågor. En dag vi såg delfiner passera och leka! Även klippvägen var trevlig med en hel del butiker, barer och restauranger. Ett ställe som kunnat behålla sin identitet på en plats i Indien med komfort och känsla av säkerhet.

Tack bristar66
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ch. Visa original
Babu T, Owner på Palm Tree Heritage, svarade på det här omdömetSvarade juli 20 2016

Greetings From PalmTree Heritage,
Thanks for the spotting remark,we are extremely much happy that you have given us an exotic feedback.we hope you and your family are doing well.we are awaiting for the next best opportunity to serve you and your family .come visit us again for a memorable time.

Omdömet skrevs januari 30 2016

Ett av det bästa och mest avslappnade hotellen jag bott på!
Palm Tree Heritage är ett hotell jag starkt rekomenderar efter en veckas vistelse där.
Jag bodde på den lilla stranden med min familj och vi stormtrivdes. Väldigt god mat såväl som frukost lunch och middag, som åts på stranden med fötterna i sanden. Rummen va rymliga och fräscha men det som gjorde att hotellet hade det lilla extra var personalen som arbetade där. Ett underbart, trevligt och hjälpsamt gäng som gjorde att man kände sig mer än välkommen och omhändetagen ända sen första sekunden man satte sin fot på hotellet. Om ni ska till indien är detta hotell ett måste!

• Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
1  Tack Hampus R R
BABU_THILAK, Owner på Palm Tree Heritage, svarade på det här omdömetSvarade februari 27 2016

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs januari 18 2016

Vi avslutade vår två-veckors resa avkopplandes på Palm Tree Heritage och vi var otroligt nöjda med vår tid. Det är en enkel lyx - vi bodde i familje-bungalowen som har den bästa utsikten man kan begära. Rummen var blygsamma och lite mörka, men vi tillbringade mycket lite tid i dem. Jättebra plats för simning, vackra solnedgångar, morgonyoga, mycket vänlig och tillmötesgående personal (särskilt Sunny! ), färsk god mat i restaurangen. Det är en lätt promenad till "downtown" Varkala/Varkalastranden, om du är intresserad av den turistiga/restaurang-scenen. Annars kan du njuta av den subtila stämningen på Palm Tree. Vi hade kunnat stannat mycket längre och fortsatt varit väldigt nöjda.

Tack Bhav and Alka P

Omdömet skrevs juni 21 2015 från mobil enhet

Vi har antagligen hittat ett av de mysigaste och lugna ställena i Indien. En veckas avkoppling med familjen på detta lilla hotell vid stranden av Arabiska havet. Frukost, lunch och middag kunde avnjutas i vågornas brus. Mycket god mat från havet varje dag. Utmärkt hjälp med att organisera utflykter runtomkring i södra Kerala. Mycket gästvänligt ställe och trevlig personal.

Bodde här: Juni 2015, reste med familjen
Tack Magnus B
Babu0Thilakan, Owner på Palm Tree Heritage, svarade på det här omdömetSvarade juli 2 2015

Dear friend,
Hope everything is fine.Thank you so much for the beautiful review.Its help us with the bussiness a lot.We will wait for the next opportunity look after you and your family.Please visit us again and enjoy our little paradise.
Thanks and regards,
babu.