Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 744)
Filtrera omdömen
1 744 resultat
Medlemsbetyg
1 125
383
113
47
76
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 125
383
113
47
76
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 744 omdömen
Omdömet skrevs 19 december 2013

Mycket trevligt hotell med ständigt leende personal i såväl i receptionen som matsal. Utmärkt frukost och den a´la carte vi åt var god, på begäran fixade de fram glutenfritt bröd. Rumen fräscha och sängarna sköna. Undvik dock rum 2009 och 2010 då de är belägna direkt under staff´s region. Vagnar rullas in och ut hela natten mkt dåligt isolerat med ljud ovanifrån.

  • Bodde här: december 2013, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack bida2010
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GM-NGSR, General Manager på Novotel Goa Shrem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2014
Google-översättning

Dear Guest,

Greetings!

Thank you very much for the review and apologize for any convenince caused to you inadvertently. My team joins me in conveying our best wishes for a fabulous 2014 and do look forward to Welcoming you again at Novotel Goa Shrem Resort.

Best Regards,

Manish Dayya
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RohanNSable, General Manager på Novotel Goa Shrem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: juni 2018, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: juli 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RohanNSable, General Manager på Novotel Goa Shrem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RohanNSable, General Manager på Novotel Goa Shrem Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen