Fortune Acron Regina(Candolim)
Casablanca(Candolim)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Agoda.com
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 72 US$/natt.

• Frukost ingår
Santana Beach Resort(Candolim)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 109 US$/natt.

Cygnett Lite Celestiial(Candolim)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 8 mars 2016

Detta hotell får 5/5 möjliga av mig. Det ligger bra till och väldigt nära stranden, har fin pool, bra frukost, FANTASTISK personal, hålls rent och snyggt, har bra wi-fi och det är en kort 5 min promenad till huvudgatan.

Vi hade rum 211 vilket hade utsikt mot poolområdet men eftermiddag/kvällssol. Trapphuset låg mot bak/utsidan av hotellet med gigantiska Banyanträd och har man tur kan från fönstret i trapphuset kanske få se någon söt gris böka runt och eventuellt några höns på andra sidan av en hög mur. (Alltså inte inne på hotellområdet)

Frukost: Det finns omeletter som en trevlig kock fixar vid frukost och det är en varierande blandning av internationella och indiska rätter att välja på vilka växlar från dag till dag.

Jag och min väninna blev förkylda och en av cheferna ordnade personligen med medicin till mig p.g.a min astma vilket jag inte nog kan tacka honom för!

När jag åker tillbaka kommer jag inte att välja något annat hotell än detta. Det uppfyller allt för en fantastisk semester i mitt tycke och stranden är ren och fräsch (inte som vid Calangute som var väldigt stojig och skräpig i mitt tycke.)

Övrigt: Vi åkte på badtur till vattenfallen och kryddodling samt marknaderna med egen taxi vilket var superbra och billigt då han väntade på oss medans vi var där!

Tips för att välja rum: Be om ett rum mot poolen
  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
1  Tack IngelaRisberg
259jose, General Manager på Sonesta Inns Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2016

Thank you for having an enjoyable holiday with us.
Our High light at sonesta inns is in walking that extra mile in serving our esteemed guests,and that is why we can proudly say that we are different from all others.
Our guests are our brand ambassadors ,and our team will give you all the assistance to make you your holiday a enjoyable and a memorable one.

Omdömet skrevs 11 januari 2016

Vi bodde ( 2 par ) på Sonesta Inns 25.12. 2015 - 5.1.2016 under vår semester i Candolim. Ett supermysigt och välskött hotell. Underbar trädgård med en trevlig pool.
Rent och snyggt överallt och trevlig och serviceminded personal.Nära till små pittoreska "butiker" (hål i väggen). Taxi direkt utanför hotellet. Dryckesbutik om hörnet..200-300 m till huvudgatan...200 m till en lugn och välskött beach.
Frukosten riklig och ganska varierande.. Rummen som vetter mot baksidan något begränsad utsikt bakom staket ( "parkområde" med bökande grisar och kacklande hönor)...Vakter överallt både dag och nattetid...Mysigt för den som gillar...Storslagen buffet på juldagen och nyåret med dans och avslutande fyrverkeri. Hotellet kan varmt rekommenderas för den som önskar en lugn och behaglig tillvaro. Återvänder gärna !!
Ett - är WiFi...Fungerade dåligt och med låg hastighet....

Tips för att välja rum: Vill man ha en "vacker" utsikt från balkongen välj "poolside" annars stirrar man rakt in ett staket......
  • Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack Ralf l

Thank you and look forward to see you soon
Jose Desouza
General Manager

Omdömet skrevs 17 juli 2015 från mobil enhet

Bodde på Sonesta Inns under min vistelse i Candolim och den var helt underbar! Stora fräscha rum med balkong, stor härlig pool och framförallt personalen. De anställda förtjänar en guldstjärna så som de tog hand om oss där :-) Det var superbra och skulle gärna åka tillbaka!

Bodde här: juli 2015
Tack Emeliebernestra
259jose, General Manager på Sonesta Inns Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2015

Thank you and look forward on your next visit

Jose Desouza
General Manager

Omdömet skrevs 9 augusti 2014

Hotellet är underbart! Så vacker trädgård med jättefin Pool. Alltid rent och fint både ute och inne!
Personalen är trevliga och mycket serviceinriktade! En lagom lång sträcka att gå för att komma till stranden!
Det negativa är att frukosten inte är bra! Så litet utbud för turister som inte är Indier. Har flera gånger påpekat detta! Mera olika sorters bröd och ost samt mera grönsaker.
Rummen som Apollo förfogar över är inte bra! Vi har fått byta till andra rum mot en kostnad.
Vill ha utsikt över hotellet inte från baksidan där det går grisar, höns och andra djur!
Fast det är två stora negativa saker som jag påpekat, så kommer vi att återvända till Sonesta Inn för femte gången i Januari 2015.

Tips för att välja rum: Försök att få byta bort Apollos rum mot ett rum mot framsida med bra utsikt!
  • Bodde här: februari 2014, reste med vänner
Tack Ann-Britt A
Alfranresorts, General Manager på Sonesta Inns Resort, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2014

We have already added a few more items on the breakfast menu
We Thankyou for your valuable feed back
Jose Desouza General Manager

Omdömet skrevs 1 februari 2013

Är just hemkomna från två veckor på Sonesta Inns. Lugnt och bra läge, nära till det mesta och
morgontidning varje dag. Trevlig och hjälpsam personal, men i receptionen hade det inte skadat med lite bättre serviceanda. Tråkig mat, men intilliggande Restaurant Harmony rekommenderas varmt. Reste med Apollo, som tyvärr erbjuder de sämre rummen. Bakom hotellet går grisar och bökar.
Om vi väljer detta hotell igen är tveksamt.

Tips för att välja rum: För att få förlängd utcheckningstid betalade vi 3000 Rupier för 6 timmar.
  • Bodde här: januari 2013, reste som ett par
Tack Devalia_13